reede, august 18, 2017

D. Gabaldon "Võõramaalane" 2.raamat (august I)

424 lk
2014, Varrak




Siit saat lugeda, kui vaimustunud ma olin "Võõramaalase" 1.raamatust!

Teise raamatu lugemisega läks juba kauem aega. Nii vaimustunud enam pole. Minu jaoks jäi "Võõramaalase" teine raamat liiga piinamise ja füüsilise vägivalla teema peale kinni. Kogu aeg jõuti sama teemani tagasi- ühte ja sama piinamise haava kirjeldati peaaegu 100 korda ... umbes. Kuna mul on väga hea empaatiavõime, siis oli mul karv kogu aeg sellest turris.

Kui telesarjas näidatakse paralleelselt rohkem ka õigesse aega maha jäänud inimeste tegemisi, siis 2.raamatus endine elu täitsa puudub.

Kindlasti mõjutas mu muljet ka see, et juulis-augustis olid mul peaaegu järjest mitu lastelaagrit ja lugemine jäi selle kõige vahele. Järjest lugeda on ikka midagi muud.

Täna tõin raamatukogust ka järgmised kaks osa. Eks näis, kuidas need meeldivad. Praegu loen edasi ikka täie õhinaga. Nii et kuigi teises osas uudsus nagu hakkas kaduma, siis autori stiil ja teos üldiselt meeldivad mulle ikka.

Selle sarja juures ajab mind närvi numeratsioon. On 1.raamat ja 2.raamat. Siis tuleb teine osa, millel omakorda on kaks raamatut. Ja siis veel midagi... Kas on raske raamatutele panna numbrid ühest kuni ... ? Täna raamatukoguhoidjaga arvutist siis otsisime, et mis nüüd ikka millele järgneb.

Seekordne kogemus siis selline hüplik, kuid eks pärast järgmist osa kirjutan taas.

***
Olen kirjanik ja kirjastaja Heli Künnapas. Minu sulest on ilmunud üle 12 raamatu. Kirjastuse lõin algul vaid enda teoste kirjastamiseks, kuid nüüd ilmuvad minu kaudu ka mitmete teiste kirjanike teosed. Kui tahad minu tegemistega kursis olla, siis tule FBs Heli Künnapase loomingu või Heli Kirjastuse sõbraks.

Kommentaare ei ole: