kolmapäev, jaanuar 02, 2019

A. Reinsalu "Ajajuhtimine argipäevaks" (jaanuar I)

255 lk
2013, HAL Consult OÜ



Järjekordne raamat minu isiklikust väljakutsest "100 raamatu lugemisega külluseni".

Selle raamatu sain üle-eelmisel aastal erakonna jõulupeol. Meil on kombeks, et igaüks toob kingituseks kaasa ühe raamatu. Kõik on pakitud, nii et keegi ei tea, millise kingituse saab. Kui mina enda oma lahti pakkisin, siis olin loomulikult üliõnnelik. Hakkasin seda kohe ka lugema, kuid lõpetasin alles nüüd, aasta hiljem. Kuna sisu on üsna tihe, siis ei tahtnud kõike korraga lihtsalt lugeda ja nii veniski aastaseks lugemiseks.

Ajajuhtimine on minu jaoks väga oluline teema. Esiteks seetõttu, et 5 lapse, kirjutamise ja kirjastamise ning maal elamise puhul on oluline oma aega planeerida. Teisalt: kuna olen aastaid ajajuhtimisest huvitunud ning seda õppinud, siis on see üks suur põhjus, miks mu elus on just nii palju ja sellised tegemised, nagu on.

Kuidagi on läinud nii, et ajajuhtimist õpetan ka siis, kui käin lugejatega kohtumas. Ikka seepärast, et tihti küsitakse, et kuidas ma seda kõike jõuan. Asi on valikutes- kui midagi teed, jääb midagi muud tegemata.

Ardo Reinsalu raamat "Ajajuhtimine argipäevaks" on väga hea raamat. Selles on kõik olulised teemad lühidalt, kuid sisutihedalt läbi kirjutatud. Seega sobib heaks meeldetuletuseks neile, kes on teemaga juba tuttavamad ja ka neile, kelle jaoks on see raamat esimene kokkupuude ajajuhtimisega.

Olulisim mõte, mida tasub korrata- AEGA ei saa juhtida! Juhtida saab vaid iseennast! Aega on meil kõigil ühepalju ja nii on küsimus selles, kuidas me seda kasutame.

"Ajajuhtimine argpäevaks" on selline raamat, mille võid suvalisel hetkel suvalisest kohast lahti võtta ning lihtsalt ühe peatüki lugeda. Ajajuhtimise õppimine pole oluline sellepärast, et kuidagi kiiremini elada, vaid vastupidi- et oma asjad korraldada nii, et vähem aega raisata ning olemasolevat aega paremini kasutada.


***
Olen kirjanik ja kirjastaja Heli Künnapas. Minu sulest on ilmunud 16 raamatut.
Heli Kirjastuse lõin algul vaid enda teoste kirjastamiseks, kuid nüüd ilmuvad minu kaudu ka mitmete teiste kirjanike teosed. Kogu valikuga saad tutvuda meie vastavatud e-poes siin!
Kui tahad minu tegemistega kursis olla, siis tule FBs Heli Künnapase loomingu või Heli Kirjastuse sõbraks.

Kommentaare ei ole: