esmaspäev, mai 13, 2019

J. Moyes "Pärast sind" (mai III)

350 lk
2016, kirjastus Kunst



"Pärast sind" on raamatu "Mina enne sind järg".

Kuna siit saad lugeda, kui vaimustunud ma olin raamatust "Mina enne sind", siis oli loomulik, et loen kohe läbi ka järgmise osa. Kui nüüd hästi lühidalt kokku võtta, siis... see oli nagu teine maailma. Täitsa teine lugu. Tunnistan, et pärast esimese raamatu lugemist guugeldasin ja otsisin arvamusi, nii et tegelikult olin juba lugenud, et teine osa on kehvem ning kolmas pidi taas parem olema. Seda näen siis, kui selle raamatu suudan raamatukogust kätte saada. Kuna kolmanda osa tegevus toimub aga New Yorgis, siis juba selle eest saab raamat minu käest ette plusspunkte. Lihtsalt niisama.

Hoolimata mitmest suht raskest õnnetusjuhtumist ning mitmetest elumuutvatest uudistest tegevus ikkagi kuidagi seisis minu jaoks. Kõik need äkilised pöörded toimusid nagu ettekirjutatud mustri järgi, et kui elu läheb liiga rahulikuks, siis tuleb midagi ootamatut sisse kirjutada. Jah, autor kirjutas kõik need juhtumid üheks looks kokku, aga see oli eelmisest loost kuidagi nii eemalseisev ja erinev.

Kui "Mina enne sind" oli täis tundeid ning emotsioone, siis seekordses osas kas jäid teemad minu jaoks lihtsalt nii võõraks või... lihtsalt polnudki emotsioone. Isegi kogu see leinamine polnud väga usutav. Vaid mõnes üksikus kohas tundsin, et Louisa lein on päris ning tunnetatav.

Samas erinevate tegelaste eludega edasiminek oli hästi loogiline. Nii see tihti ju käibki, et inimesed liiguvad aastaid lihtsalt mingit eluliini pidi edasi... aga tavaliselt nendest nö tavalistest osadest ei kirjutata enam raamatut.

Nii et selles osas olen küll veidi pettunud, kuid Jojo Moyes´i teoseid tahan kindlasti veel lugeda ning selle sarja 3.osa loen ka läbi.


***
Olen kirjanik ja kirjastaja Heli Künnapas. Minu sulest on ilmunud 17 raamatut.
Heli Kirjastuse lõin algul vaid enda teoste kirjastamiseks, kuid nüüd ilmuvad minu kaudu ka mitmete teiste kirjanike teosed. Kogu valikuga saad tutvuda mu kirjastuse e-poes siin!
Kui tahad minu tegemistega kursis olla, siis tule FBs Heli Künnapase loomingu või Heli Kirjastuse sõbraks.
Osaliselt saad mu raamatuid kuulata Heli Kirjastuse youtube´i kanalilt. 

Kommentaare ei ole: