neljapäev, märts 16, 2023

J. L. Armentrout "Ootan su ära" (märts II)

416 lk

2017, Pegasus

Oeh ... kas ma lihtsalt loen praegu raamatuid, mis mulle ei meeldigi ... või praegu ei meeldi mulle raamatud, sest kirjutan ise midagi, mis mulle väga meeldib? No tõesti, selle raamatu puhul ohkisin ja puhkisin ikka pidevalt ning arvutasin muudkui, et mitu lehekülge veel jäänud on. Lõpuni aga tahtsin lugeda, sest ... no äkki midagi ikka juhtub, äkki tuleb midagi, mida ma ette ei näe. 

Ei, ühtegi üllatust ei olnud. Nagu, mitte ühtegi. Väga ettearvatav ja minu arusta ka mitte väga mõnusalt kirjutatud. 

Tõlkest ma üldse ei räägi. See ülepingutatud noorte släng ... appi! Kes kasutab sõna "telf"? Vaatasin oma telfist järgi, et telfiks ma seda küll ei kutsuks. Jutt siis telefonist. No ja neid sõnu oli seal ikka kuhjaga. Järgmine ohkimise koht. Seega ma ei tea, kas originaalkeeles lugedes oleks see osa talutavam olnud. 

Minu jaoks polnud teoses mingit pinget, sest saatuslik põrkumine juhtus umbes viiendal leheküljel. Kohe oli arusaadav, kui imeline peategelasest poiss on. Väga kiirelt sai selgeks, millised on mõlema saatuslikud saladused, mis neil koos õnnelikuks saada takistavad. 

Ma võiks vinguma jäädagi, aga teose õigustuseks tasub vist ikkagi öelda, et ma kirjutan ise kahte noorteromaani, mis ilmselt on suht teistsugused. Mõlemas muidugi ka slow burn romance sees, aga ... ikka ... no rohkem. Nii et kuna ise samal ajal selliseid asju kirjutan, siis võib-olla ... lihtsalt võib-olla, et lähenen teiste teostele valede ootustega. Ehk et äkki ma lihtsalt ei peaks praegu midagi muud lugema, vaid oma raamatud valmis kirjutama, sest ... no ei olnud nauditav lugemine.

***

Minu värskeima noorteraamatu saad tellida siit: "Mälestusteta suvi", 2.osa. 
Olen kirjanik ja kirjastaja Heli Künnapas. Minu sulest on ilmunud üle 30 raamatu. Sealhulgas südamlik lasteraamat "Karupoeg Lukas tahab saada viiuldajaks" , müstiline lasteraamat "Kolme pärna saladus" ning noorteraamatud "Lõpupidu" ja "Ütlemata sõnad".
Heli Kirjastuse lõin algul vaid enda teoste kirjastamiseks, kuid nüüd ilmuvad minu kaudu ka mitmete teiste kirjanike teosed. Kogu valikuga saad tutvuda mu kirjastuse e-poes siin! 
Kui tahad minu tegemistega kursis olla, siis tule FBs Heli Künnapase loomingu või Heli Kirjastuse sõbraks.

Osaliselt saad mu raamatuid kuulata Heli Kirjastuse youtube´i kanalilt.



Kommentaare ei ole: