pühapäev, märts 04, 2018

M. Gilden "Paljastused. Beverly Hills 90210" (märts II)

162 lk
1997, kirjatus Hotger


Sarja "Beverly Hills 90210" tegevus läheb selles raamatus edasi. Raamatu kirjutamise stiil on sama kui esimeses osas- ehk et autor oleks nagu teleka ees istunud ja lihtsalt sündmused üles kirjutanud. Dylani ja Brenda armulugu lisab veidi vürtsi selles osas, aga seegi on suht kuivalt vormistatud, nii et mingeid tundeid väga ei tekita.

Miks ma ikka edasi loen? Sest ma tahan teada ja meelde tuletada, mis seal toimus. Patriotismist ;) Sest mulle tõesti kunagi meeldis see sari.

 ***
Olen kirjanik ja kirjastaja Heli Künnapas. Minu sulest on ilmunud 14 raamatut.
Heli Kirjastuse lõin algul vaid enda teoste kirjastamiseks, kuid nüüd ilmuvad minu kaudu ka mitmete teiste kirjanike teosed. Kogu valikuga saad tutvuda meie vastavatud e-poes siin!
Kui tahad minu tegemistega kursis olla, siis tule FBs Heli Künnapase loomingu või Heli Kirjastuse sõbraks.


Kommentaare ei ole: