pühapäev, veebruar 02, 2020

J. Han ,,Kõigile poistele, keda olen kunagi armastanud" (veebruar I)

319 lk
2016, Pegasus


Kerge ja lihtne noortekas, mis pigem on mõeldud ilmselt umbes põhikooliealistele lugejatele.


Kirjastus Pegasus lehelt saad raamatu sisu kohta pikemalt lugeda siin: ,,Kõigile poistele, keda olen kunagi armastanud". Katkendit raamatust saad lugeda Delfi Noorteka lehelt.

Raamatu lõpuosale lähenedes hakkas tekkima paanika, sest lugu ei lahenenud, ega lahenenud, aga lehti enam väga palju lugeda polnud. No ja siis tuli välja, et olen taas lugenud 1.osa ja tegelikult on sellel olemas ka järg.

Minu jaoks jäi see lugu kuidagi pehmeks ja ümmarguseks. Tegelaste käitumine tekitas küsitavusi. Näiteks jäi segaseks, et kes see Peters siis on. Selles mõttes, et tema erinevad käitumised ja olekud ei läinud kuidagi kokku. Suhte muutumine naabripoisi Joshiga käis ka kuidagi ülikiiresti.

Üldiselt oli aga lugu selline armas ja pigem suuremale lugejaskonnale sobiv. Ei olnud midagi väga spetsiifilist, mis selle vaid teatud lugejate grupile suunaks.

Tagakaane tutvustus on ka eksitav. Selle järgi võiks arvata, et armastuskirjad lähevad laiali poolele linnale. Tegelikult aga vaid 5 poisile, kelle reageeringust on rohkem juttu vaid kahe puhul. Nii et mingit ülelinnalist või isegi mitte ülekoolislist paanikat ei ole. 

Vaatasin ka Netflixis oleva filmi treilerit ning see tundub hetkel põnevam kui raamat ise. Ilmselt vaatan selle mingi päev ära. Raamatu järgmist osa aga lugema ei kutsu. Oli selline lihtne ja armas lugu, aga meelde ei jäänud väga millegi poolest.


***
LEIA MU UUS LÜHIROMAAN ,,Valss Pärnu rannaliival" nüüd poodidest!!!

Olen kirjanik ja kirjastaja Heli Künnapas. Minu sulest on ilmunud 20 raamatut. Sealhulgas südamlik lasteraamat "Karupoeg Lukas tahab saada viiuldajaks" müstiline lasteraamat "Kolme pärna saladus" ning noorteraamatud "Lõpupidu" ja "Ütlemata sõnad".
 Heli Kirjastuse lõin algul vaid enda teoste kirjastamiseks, kuid nüüd ilmuvad minu kaudu ka mitmete teiste kirjanike teosed. Kogu valikuga saad tutvuda mu kirjastuse e-poes siin! 

Kui tahad minu tegemistega kursis olla, siis tule FBs Heli Künnapase loomingu või Heli Kirjastuse sõbraks.

Osaliselt saad mu raamatuid kuulata Heli Kirjastuse youtube´i kanalilt. 

Kommentaare ei ole: