esmaspäev, detsember 07, 2020

R. Dahl "Vapustav härra Rebane" (detsember II)

 87 lk

2007, Eesti Raamat


See oli üks täitsa ootamatu lugemiskogemus. Juba tükk aega tagasi sain soovituse, et lastega võiks Roald Dahli lasteraamatuid lugeda, mis meist on siiani kuidagi mööda läinud. Joosep luges kevadel "Matildat" ja talle meeldis, aga rohkem ma sellest ei teadnud. Nii saigi täitsa süütult härra Rebase raamat ette võetud. 

Lugu läks kiirelt käima ja oli põnev. Samas hakkasime esimesest leheküljest alates lastega üksteisele otsa vaatama, et kas nii lasteraamatutes kirjutataksegi? ,,Saame sunniku kätte ... raiun ta ramba tükkideks ..." - need on vaid mõned näited. Ja peaaegu kogu aeg oli lõbus. Nii et need vägivaldsed ütlemised jms sulas nalja ja iroonilise suhtumisega nii hästi kokku, et nautisime kõik koos seda raamatut väga. 

Vahvad on ka mustvalged pildid, mida on peaaegu igal leheküljel. Need annavad toimuvat väga hästi edasi. 

Võin kindlalt väita, et meie majas loetakse Dahli raamatuid ka edaspidi. 

***

Minu uue noorteromaani ,,Mälestusteta suvi" 1.osa viimased raamatud on poodides! 
Telli raamat SIIT!



Olen kirjanik ja kirjastaja Heli Künnapas. Minu sulest on ilmunud rohkem kui 20 raamatut. Sealhulgas südamlik lasteraamat "Karupoeg Lukas tahab saada viiuldajaks" müstiline lasteraamat "Kolme pärna saladus" ning noorteraamatud "Lõpupidu" ja "Ütlemata sõnad".

 Heli Kirjastuse lõin algul vaid enda teoste kirjastamiseks, kuid nüüd ilmuvad minu kaudu ka mitmete teiste kirjanike teosed. Kogu valikuga saad tutvuda mu kirjastuse e-poes siin! 

Kui tahad minu tegemistega kursis olla, siis tule FBs Heli Künnapase loomingu või Heli Kirjastuse sõbraks.

Osaliselt saad mu raamatuid kuulata Heli Kirjastuse youtube´i kanalilt. 

 

 

 



Kommentaare ei ole: