teisipäev, juuli 25, 2023

M. Di Fiore "Ratsutada ükssarvikutel" (juuli III)

54 lk

2022, Rahva Raamat

Nii lootusrikas ja kurb raamat ühe korraga. 

Vilja on tüdruk, kes ei lähe enam lasteaeda, sest sügisel peaks hoopis kooliteed alustama, aga praegu on haiglas, sest tal on vähk. 

Lugu on lihtsalt ja otsekoheselt räägitud. Ühelt poolt nii, kuidas ilmselt paljude vähihaigete laste ja nende perede elu välja näebki, aga samas ilma haletsemise ning masenduseta. Seda enam tõi see lugu pisarad silma, sest tundus niiviisi veelgi karmim. 

Ühelt poolt aitas kindlasti veelgi paremini aru saada lastest ja peredest, kes selliseid keerulisi perioode peavad läbi tegema (loodetavasti vaid läbi tegema ...), kuid samas aitas kindlasti meelde tuletada, kui lihtne mu enda elu on. Mõnikord kipub enesehaletsus peale tulema või tundub, et lastega on palju tegemist jne, kuid mõistmine, et seni, kuni kõik mu lapsed on terved, on mul midagi nii suurt, mille eest väga paljud oleks valmis paljugi andma. Kindlasti suurendab see raamat oskust märgata seda, mis endal olemas on. 

Ma ei tea, kuidas lapsed seda raamatut loeksid või mõistaksid, sest lugesin seda üksi. 

Täiskasvanutele aga julgen küll soovitada.

***

Minu värskeima noorteraamatu saad tellida siit: "Mälestusteta suvi", 2.osa. 
Olen kirjanik ja kirjastaja Heli Künnapas. Minu sulest on ilmunud üle 30 raamatu. Sealhulgas südamlik lasteraamat "Karupoeg Lukas tahab saada viiuldajaks" , müstiline lasteraamat "Kolme pärna saladus" ning noorteraamatud "Lõpupidu" ja "Ütlemata sõnad".
Heli Kirjastuse lõin algul vaid enda teoste kirjastamiseks, kuid nüüd ilmuvad minu kaudu ka mitmete teiste kirjanike teosed. Kogu valikuga saad tutvuda mu kirjastuse e-poes siin! 

Kui tahad minu tegemistega kursis olla, siis tule FBs Heli Künnapase loomingu või Heli Kirjastuse sõbraks.

Osaliselt saad mu raamatuid kuulata Heli Kirjastuse youtube´i kanalilt.

Kommentaare ei ole: