reede, juuli 28, 2023

S. Thorne "Vihkamismäng" (juuli IV)

392 lk

2022, Rahva Raamat


Ma ei mäleta, et oleks enne ühegi teosega nii teinud, aga seekord lugesin siis osa raamatust ära, seejärel vaatasin filmi ning pärast lugesin raamatu lõpuni. Selle teose puhul minu jaoks väga töötas. 

"Vihkamismäng" on mulle ammu erinevatest kohtadest silma jäänud ja seega oli teadlik valik see lõpuks läbi lugeda. Teadsin, et selles peaks selline mõnusalt kulgev armastuslugu olema. 

Raamatu algus venis. Eks see ilmselt ongi põhjus, miks filmi otsima hakkasin, sest hakkas tunduma, et mu eelinfo on vale ning polegi väga kaasahaarav teos. Filmist saingi jah õige tunde kätte, millega taas raamatu juurde minna. Lugedes oli siis küll juba pigem oluline näha, et kas ja mis on teisiti lahendatud kui raamatus. 

"Vihkamismäng" on vihkajatest-armastajateks-lugu. Kirjastuste ühendamise järel loodi uus kirjastus, millel on kaks ülemust ja neil omakorda mõlemal assistent, kelleks siis ongi teose peategelased Lucy ja Joshua. Sädemeid lendab nende vahel täiesti kindlalt. Järjepidevalt. Suures koguses. Kogu kontor teab eemale hoida, kui need kaks millegi üle "arutlevad". 

Oluliseks teemaks on Joshua sisemine ebakindlus, mille on tekitanud isa arvates vale elu elamine. Mehe mõlemad vanemad ning vend on arstid, kuid tema valis teise tee. Isa ootused ning kriitika mõjutavad väga mehe käitumist. See teema toob sisse olulisi pöördepunkte. 

Tegemist on ajaviiteromaaniga ja kui nii seda võttagi, siis on tõesti täitsa mõnus lugemine. 

***

Minu värskeima noorteraamatu saad tellida siit: "Mälestusteta suvi", 2.osa. 
Olen kirjanik ja kirjastaja Heli Künnapas. Minu sulest on ilmunud üle 30 raamatu. Sealhulgas südamlik lasteraamat "Karupoeg Lukas tahab saada viiuldajaks" , müstiline lasteraamat "Kolme pärna saladus" ning noorteraamatud "Lõpupidu" ja "Ütlemata sõnad".
Heli Kirjastuse lõin algul vaid enda teoste kirjastamiseks, kuid nüüd ilmuvad minu kaudu ka mitmete teiste kirjanike teosed. Kogu valikuga saad tutvuda mu kirjastuse e-poes siin! 

Kui tahad minu tegemistega kursis olla, siis tule FBs Heli Künnapase loomingu või Heli Kirjastuse sõbraks.

Osaliselt saad mu raamatuid kuulata Heli Kirjastuse youtube´i kanalilt.

Kommentaare ei ole: