neljapäev, august 17, 2023

L. King "Kirjanikud ja armastajad" (august III)

328 lk

2020, Postimees Kirjastus


Mõnda aega tagasi võtsin raamatukogust mitu raamatut sellest, kuidas kirjanikud ei suuda oma järgmist raamatut valmis kirjutada. Kusjuures ma ei otsinud neid teadlikult, aga lihtsalt riiulist lipsasid lihtsalt sellised kätte. Nüüd sain vahepeal küll oma uue raamatu "See ei ole sina!" käsikirja valmis, aga võetud raamatuid loen ikka ka järjest edasi. 

Selle raamatuga panin ootustega natuke mööda. Kui teised teosed, mille võtsin, tunduvad kuidagi veidi lihtsamad, siis see on täis pikitud mõtteid ja vihjeid teistele teostele. Näha on, et autor armastab kirjandust. Pärast raamatu lugemist vaatasin, et Lily Kingil on bakalaureusekraad inglise kirjanduses, nii et täitsa arusaadav. Teosest tuli see mõnusalt välja küll. 

Samuti pole kõige lihtsam peategelase suh(e)te areng. Ei olnud sellist selget ja kindlat võimalust, mis saama hakkab. Väga põnev oli jälgida. 

Nii ka üldse kogu looga - algul oli veidi segane, et mis suunas see lugu siis liigub ja lasin ennast päris mitmed korral täitsa eksiteele viia, kuid see, kuhu autor mind lõpuks viis, oli kindlasti huvitavam variant kui see, kuhu ise oleksin osanud ennast selle looga mõelda. 

Esimese romaani valmimise võlu ja valu olid nii tuntavad. Väga realistlik ja samas tõesti põnev jälgida. Kuidagi inimlik. 

Tõsiselt segadusse ajas mind raamatu kaanepilt. Süvenemata nägin seal lihtsalt värvilisi kujundeid. Mõnda aega lugenult sain aru, et kuna teoses on juttu raamatutest, siis kaanel on ka raamat. Niisama peale vaadates seda ei märganud ja pigem oleks vaid kaanepildi pärast raamatu hoopis riiulile jätnud. 

Kokkuvõtlikult väga mõnus lugemine. Mitte see, mida ma ootasin, aga seda huvitavam seetõttu oligi. 

***

Minu värskeima noorteraamatu saad tellida siit: "Mälestusteta suvi", 2.osa. 
Olen kirjanik ja kirjastaja Heli Künnapas. Minu sulest on ilmunud üle 30 raamatu. Sealhulgas südamlik lasteraamat "Karupoeg Lukas tahab saada viiuldajaks" , müstiline lasteraamat "Kolme pärna saladus" ning noorteraamatud "Lõpupidu" ja "Ütlemata sõnad".
Heli Kirjastuse lõin algul vaid enda teoste kirjastamiseks, kuid nüüd ilmuvad minu kaudu ka mitmete teiste kirjanike teosed. Kogu valikuga saad tutvuda mu kirjastuse e-poes siin! 

Kui tahad minu tegemistega kursis olla, siis tule FBs Heli Künnapase loomingu või Heli Kirjastuse sõbraks.

Osaliselt saad mu raamatuid kuulata Heli Kirjastuse youtube´i kanalilt.

Kommentaare ei ole: