neljapäev, juuli 27, 2017

Heli Künnapas "Laste ilus elu maal" (lasteraamat)

46 lk
2017, Heli Kirjastus

Viimasel ajal ilmub mul enda raamatuid nii tihedalt, et ununueb ära neid tutvustada. Nüüd saab see viga parandatud. Saage tuttavaks- minu esimene lasteraamat! See pole küll esimene, mille valmis kirjutasin, kuid esimene, mis jõudis trükki. Esimesena kirjutatud "Kolme pärna saladus" on ikka veel illustreerija juures.

Selles raamatus on illustratsioonideks aga fotod.

Sisu kohta kirjutasin raamatu tutvustuses nii:
Matu, Joosu, Mallu ja Krissu elavad maal. See on hoopis teistmoodi kui linnaelu. Selles raamatus räägivad nad sullegi, kuidas neil pole kunagi igav ja mida vahvat maal teha saab. Tule ja piilu maalaste ilusasse ellu!
Trükitähtedega kirjutatud ning fotodega illustreeritud raamat on mõnus ettelugemiseks või lapsele endale lugemiseks.
"Laste ilus elu maal" on mõeldud sarja "Maalaste lood" avaraamatuks. Kui see ilusti vastu võetakse, siis tulevad kohe järgi mitmed teised maalaste lood.

Mu enda lapsed igatahes naudivad küll seda raamatut. Loodan väga, et ka teiste lastele meeldib.

***
Olen kirjanik ja kirjastaja Heli Künnapas. Minu sulest on ilmunud üle 10 raamatu. Kirjastuse lõin algul vaid enda teoste kirjastamiseks, kuid nüüd ilmuvad minu kaudu ka mitmete teiste kirjanike teosed. Kui tahad minu tegemistega kursis olla, siis tule FBs Heli Künnapase loomingu või Heli Kirjastuse sõbraks.

Kommentaare ei ole: