kolmapäev, juuli 26, 2017

A. Marvet "Metsa-, soo- ja niiduaabits" (juuli II)

144 lk
2014, Varrak


Ann Marveti raamat "Metsa-, soo- ja niiduaabits. Eesti taimekoosluste määraja" sattus minu lugemislauale tänu lastelaagrile. Nimelt oli mul plaanis juulikuises lastelaagris "Ma olen väärtuslik" puudutada ka looduse väärtustamise teemat. Seda me tegimegi, aga mitte päris nii, nagu algul arvasin.

Nimelt mõtlesin algul, et lähme ikka süvitis. See aga oleks eeldanud, et ma viin ennast looduse teemadega rohkem kurssi. Nii võtsingi raamatukogust hunniku loodusraamatuid. Kaasa arvatud selle aabitsa. Ainuke viga oli, et enne laagrit ma selle lugemiseni ei jõudnud.

Küll aga lugesin nüüd selle läbi.

Väga põnev oli avastada, et kooslused meie ümber on väga loogilised ja ennustatavad. Ehk et kui mõned tingimused juba on paigas, siis on suht selge, millised on teised osalised selles taimekoosluses.

Raamat on illustreeritud kaunite fotodega, nii et kõik saab selgeks. Väga mõnusalt ja arusaadavalt kokkupandud teos.

***
Olen kirjanik ja kirjastaja Heli Künnapas. Minu sulest on ilmunud üle 10 raamatu. Kirjastuse lõin algul vaid enda teoste kirjastamiseks, kuid nüüd ilmuvad minu kaudu ka mitmete teiste kirjanike teosed. Kui tahad minu tegemistega kursis olla, siis tule FBs Heli Künnapase loomingu või Heli Kirjastuse sõbraks.

Kommentaare ei ole: