esmaspäev, juuli 23, 2018

D. J. Trump, R. T. Kiyosaki "Midase puudutus" (juuli IV)

240 lk
2012, Sinisukk

Jätkan ikka oma isiklikku väljakutset "Kuidas ma 100 raamatu lugemisega külluseni jõuan". See on 15.raamat.

Eelmise raamatuna loetud "Miljonäri kiirtee" mulle teatavasti ei meeldinud. Aga selles raamatus tehti Trumpi-Kiyosaki raamatut maha, nii et ega ma eriti entusiastlikult selle teose kallale ei karanud.

Õigustatult! 

Teose alapealkiri on "Miks mõni ettevõtja saab rikkaks ja miks enamik ei saa". Saan aru, et see on samade autorite mitmes teos, nii et nad jagasid küll oma kogemusi, kuid ilmselt on need kogemused ka aja jooksul erinevatesse raamatutesse laiali lahjendatud. Jah, ma ei hakka kunagi pilvelõhkujaid ega golfiväljakuid ehitama ning seetõttu jäi teoses jagatu minu jaoks väga võõraks.

Kogu raamat rääkis jah sellest, et miks mõned saavad rikkaks ja miks mõned ei saa. Selles mõttes vastas sisu pealkirjale. Aga minu väljakutse jaoks oli see ilmselt vale raamat, sest mina tahan teada saada, KUIDAS jõuda küllusliku eluni.

Nii et nende autorite teoseid ma rohkem ilmselt ei loe.


***
Olen kirjanik ja kirjastaja Heli Künnapas. Minu sulest on ilmunud 15 raamatut.
Heli Kirjastuse lõin algul vaid enda teoste kirjastamiseks, kuid nüüd ilmuvad minu kaudu ka mitmete teiste kirjanike teosed. Kogu valikuga saad tutvuda meie vastavatud e-poes siin!
Kui tahad minu tegemistega kursis olla, siis tule FBs Heli Künnapase loomingu või Heli Kirjastuse sõbraks.

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Soovitus: http://roosaare.com/opik/
Kodumaine rikkaks saamise õpik. Palun vabandust, kui olete juba lugenud.

Heli Künnapas ütles ...

Ei ole seda veel lugenud, kuid tean, et on olemas. Sirvides olen näinud, et see rohkem aktsiate jms-ga seonduvale keskendunud? Igatahes põhimõtteliselt on seegi raamat jah plaanis, kui kunagi kusagilt kätte jääb :)