reede, juuli 20, 2018

MJ DeMarco "Miljonäri kiirtee" (juuli III)

380 lk
2017, Loogiline OÜ

Ja tuli ära- üks ütlemata kurb lugemiskogemus! Lihtsalt seetõttu, et ma niiiiii ootasin selle raamatu lugemist. Ehk siis sellest leitavaid tarkusi, motiveerivaid mõtteid... no igatahes kõike erilist, mida ka enda külluse teel rakendada. Aga ma ei leidnud seda! Jaa, lugesin raamatu ilusti läbi. Ikka ei leidnud!


See raamat on siis järjekordne raamat minu isiklikust väljakutsest "100 raamatu lugemisega külluseni". Kuna minu 100 raamatu lugemise projektis on see 14.raamat, siis äkki on asi selles, et olen juba piisavalt sel teemal raamatuid lugenud... aga seda võiks mõelda ilmselt siis, kui mul või mu firmal miljon eurot kontol oleks. Veel ei ole!

Raamatu "Miljonäri kiirtee" ülesehitus iseenesest mulle meeldis. Täpsemalt see, et iga peatüki lõpus olid punktid, mis peatükist ilusti kokkuvõtte tegid.

Sisu kohta aga sama öelda ei saa. Esimesed 200 lehekülge andsid mulle teadmise, et klassikalised viisid, mida meile jõuka eluni viimiseks reklaamitakse, seda tegelikult ei tee. Või teevad meid rikkaks umbes 65-eluaastaks. Aga olgem ausad- kui ma sellise raamatu olen kätte võtnud, siis ma juba tean seda ning ootan mingeid konkreetsemaid mõtteid selle kohta, kuidas sellelt nö aeglaselt teelt siis lahkuda. Jah, loomulikult jagas autor mingeid mõtteid ka selle kohta... kuni hakkas taas kordama seda, kuidas enamus inimesi laseb ennast petta uskumustega, mis tegelikult neid rikkaks ei tee.

Samuti kordas autor liiga palju, et tal pole seda raamatut vaja raha pärast kirjutada... mis tekitas mulle tunde, et tal oli seda raamatut raha pärast vaja kirjutada.

Eestikeelsele väljaandele mul etteheiteid ei ole. Väga positiivsed olid toimetaja mitmed täiendused Eesti olude kohta.

Seekord oli mul tõesti lugemisele kulutatud ajast kahju. Head ei tõota ka see, et raamatu autoril olid hammaste vahel autorid, kelle raamat mul järgmisena raamaturiiulis ootel seisab. Aga no ma annan ikkagi võimaluse ja uurin, mida kirjutatakse.

Siit aga üleskutse- kui tead väga häid raamatuid, mida külluse ja jõukuse teemal võiksin oma väljakutse raames lugeda, siis soovitused on teretulnud. Mul hakkavad vaikselt otsa saama mõtted raamatutest, mida olen väga sel teemal lugeda soovinud. Nii et kõik uued mõtted on teretulnud! 


***
Olen kirjanik ja kirjastaja Heli Künnapas. Minu sulest on ilmunud 15 raamatut.
Heli Kirjastuse lõin algul vaid enda teoste kirjastamiseks, kuid nüüd ilmuvad minu kaudu ka mitmete teiste kirjanike teosed. Kogu valikuga saad tutvuda meie vastavatud e-poes siin!
Kui tahad minu tegemistega kursis olla, siis tule FBs Heli Künnapase loomingu või Heli Kirjastuse sõbraks.

Kommentaare ei ole: