neljapäev, juuni 27, 2019

N. Hill "Mõtlemist muutes rikkaks" (juuni IX)

303 lk
2015, Million Mindset OÜ


Järjekordne raamat minu isiklikust väljakutsest "Kuidas ma 100 raamatu lugemisega külluseni jõuan" . See on väljakutse 20.raamat, seega... kõigest 80 on veel lugeda jäänud.

Raamatu sisu kohta loe kirjastus Million Mindset kodulehelt siit: "Mõtlemist muutes rikkaks". 

Kui taaskord lõpust alustada ja kohe kõik ausalt ära rääkida, siis Napolen Hilli raamat "Mõtlemist muutes rikkaks" jõudis minuni liiga hilja. Olen lugenud mitut raamatut, milles seda raamatut kiideti. Ehk siis õppinud ja uurinud mõtteid, harjumusi ja käitumisviise, mida levitavad inimesed, kes on juba sellelt autorilt õppinud.

Kuna teose esmane tekst on valminud umbes 80 aastat tagasi, siis loomulikult on tuntav tolleaegne naiste-meeste rollide erinevus. Ehk et rikkuseni jõudmine on suunatud pigem ikka meestele. Mõnes kohas on ikka naistest ka juttu. Teose ajastut arvestades on aga võimalik hea tahtmise korral sellest teemast kõrvale vaadata.

"Mõtlemist muutes rikkaks" keskendubki- nagu pealkirigi ütleb- mõtlemise muutmisele. Iseenesest olen kogu selle kirjutatuga nõus, sest isegi olen viimaste aastate jooksul õppinud just seda, et kõik hakkas paremaks muutuma hetkel kui sain aru, et enda mõtlemise ja suhtumise muutmisega saan kõike muuta. See ei tähenda, et saaks mingid halvad asjad täiesti ümber pöörata või olematuks teha, vaid seda, et kõik halb, mida endasse laseme, ei peaks sinna jõudma. Meil on võimalik ise valida teine tee ning lõpetada enda edu takistamine. Liiga tihti laseme ise halva endasse, nii et seetõttu jääb päris mitu sammu edu poole liikumata.

,,Mõtlemist muutes rikkaks" õpetab seda, kuidas ennast mitte raisata.

Teoses on palju elulisi lugusid, millega õpetatava praktilist kasutamist näidatakse. Nii ei ole tegemist puhta teooriaga, vaid autor seob õpetuse meile tuttavate inimeste eludega.

***
Olen kirjanik ja kirjastaja Heli Künnapas. Minu sulest on ilmunud 19 raamatut.
Heli Kirjastuse lõin algul vaid enda teoste kirjastamiseks, kuid nüüd ilmuvad minu kaudu ka mitmete teiste kirjanike teosed. Kogu valikuga saad tutvuda mu kirjastuse e-poes siin!
Kui tahad minu tegemistega kursis olla, siis tule FBs Heli Künnapase loomingu või Heli Kirjastuse sõbraks.
Osaliselt saad mu raamatuid kuulata Heli Kirjastuse youtube´i kanalilt. 


Kommentaare ei ole: