reede, juuni 19, 2020

S. Young ,,Dublin Street" (juuni IV)

380  lk
2015, Ajakirjade Kirjastus

Mõned aastad tagasi suutsin selle sarja 3.raamatu läbi lugeda. Nüüd jäi raamatukogus ette ka 1.raamat. ,,Dublin Street" tegevuse kohta saad kokkuvõtet lugeda Apollo kodulehelt. Mida ma arvasin sarja 3.raamatu kohta, saad lugeda siit: ,,Jamaica Lane".

Nagu esimesena loetud ,,Jamaica Lane" puhul, sain ka seekord imestada, kuidas tegelikult ei toimunud teoses nii väga midagi, aga pinge oli pidevalt õhus ja soov teada, mis edasi saab. Algus läks veidi üle kivide ja kändude, sest peaagu esimesest leheküljest alates hakkas naispeategelase Jocelyni keha kogu aeg midagi tundma, kui puutus muudkui meespeategelase Bradeniga kokku. See oli kuidagi veidi labaselt etteaimatav.

Varsti läks aga lugu käima ja oli täitsa põnev. Mõnus meelelahutus, mida ilusal suvepäeval neelata. 

Bradeni suhtumine naistesse jättis küll kohati soovida. See on raamat kategooriast, et ,,kas tõesti tahame, et sellist käitumist peetakse romantiliseks?" Kui ikka tülitsemise käigus käib läbi lause, et: ,,Ma tahan su ära!", siis minu jaoks on see natuke tee, kust on raske tagasi tulla. Samas on püütud teoses näidata inimesi, kes on varem kogenud keerulisi olukordi. Äkki see kuidagi vabandab sellist suhtlemist?

Kirjanikuna usun ju ka ise, et lugusid kirjutades annab ju autor lugu edasi, mitte ei loo otseselt ideaalset maailma. Lugu need kaheldavad sündmused aga viisid edasi küll.

Lugesin raamatu ühe jutiga läbi ja oli mõnus, kuid kindlasti mitte ideaalne.

***
Minu uus noorteromaan ,,Mälestusteta suvi" 1.osa nüüd saadaval! Telli raamat SIIT!


Olen kirjanik ja kirjastaja Heli Künnapas. Minu sulest on ilmunud 20 raamatut. Sealhulgas südamlik lasteraamat "Karupoeg Lukas tahab saada viiuldajaks" müstiline lasteraamat "Kolme pärna saladus" ning noorteraamatud "Lõpupidu" ja "Ütlemata sõnad".
 Heli Kirjastuse lõin algul vaid enda teoste kirjastamiseks, kuid nüüd ilmuvad minu kaudu ka mitmete teiste kirjanike teosed. Kogu valikuga saad tutvuda mu kirjastuse e-poes siin! 

Kui tahad minu tegemistega kursis olla, siis tule FBs Heli Künnapase loomingu või Heli Kirjastuse sõbraks.

Osaliselt saad mu raamatuid kuulata Heli Kirjastuse youtube´i kanalilt. 




Kommentaare ei ole: