laupäev, juuni 06, 2020

B. Tracy ,,Pistke nahka see konn!" (juuni I)

108 lk
2003, Varrak

Raamat, mida lugesin oma isikliku väljakutse ,,Kuidas ma 100 raamatu lugemisega külluseni jõuan" raames.  Samuti on see raamat life coach´ide soovituslikus lugemisnimekirjas.

Väga mõnus ja kokkuvõtlik aja- ja enesejuhtimise raamat. Kui on plaan ennast kiirelt teemaga kurssi viia, siis selles raamatus on olemas põhilised oskused, mida on vaja teada, et venitamine lõpetaja ja vähema ajaga rohkem ära teha.

Nagu öeldud, on tegemist põhiliste oskustega ehk nendega, mida käsitletakse aja- ja enesejuhtimise baasteadmistena. Seega polnud minu jaoks selles raamatus midagi uut. Kindlasti aga sobiks see üheks ja ainsaks raamatuks, kui sooviksin oma tegemistesse muutusi tuua vaid ühe raamatu lugemisega.

Vajalikud teemad on tõesti kompaktselt läbi käidud. Samuti korratakse iga järgmist meetodit kirjeldades osakest eelmistest ning ka järgmistest, sest esitatud meetodid on kõik omavahel ikkagi seotud.

Neile, kes on teemaga veidi rohkem tegelenud, jääb raamat ilmselt pinnapealseks, sest nagu öeldud- käsitleb põhilisi oskusi/teadmisi ja pealegi veel muudkui korratakse räägitut.

***
Minu uus noorteromaan ,,Mälestusteta suvi" 1.osa nüüd saadaval! Telli raamat SIIT!


Olen kirjanik ja kirjastaja Heli Künnapas. Minu sulest on ilmunud 20 raamatut. Sealhulgas südamlik lasteraamat "Karupoeg Lukas tahab saada viiuldajaks" müstiline lasteraamat "Kolme pärna saladus" ning noorteraamatud "Lõpupidu" ja "Ütlemata sõnad".
 Heli Kirjastuse lõin algul vaid enda teoste kirjastamiseks, kuid nüüd ilmuvad minu kaudu ka mitmete teiste kirjanike teosed. Kogu valikuga saad tutvuda mu kirjastuse e-poes siin! 

Kui tahad minu tegemistega kursis olla, siis tule FBs Heli Künnapase loomingu või Heli Kirjastuse sõbraks.

Osaliselt saad mu raamatuid kuulata Heli Kirjastuse youtube´i kanalilt. 




Kommentaare ei ole: