laupäev, mai 30, 2020

S. Crossan ,,Õun ja vihm" (mai VIII)

272 lk
2018, Varrak


Mitmest kohast jäi silma, et Sarah Crossani uus noorteraamat ,,Üks" on väga hea. Kuna mul raamatukogust seda saada ei õnnestunud, siis võtsin kätte sama autori teise raamatu.

Raamatu sisu kohta saad lugeda kirjastus Varrak kodulehelt: Õun ja vihm.

Lugesin seda raamatut päris pika aja jooksul. Ei kutsunud ühe õhtuga lugema. Samas ei saa öelda, et oleks igav olnud. Tahtsin ikka teada, mis edasi saab. Kirjutatud oli väga haaravalt ning mõnusalt.

Mind ajab alati kulme kergitama, kui lugeja tahab autoriga sisu üle vaielda. Ilmselt aga ajas mind selle loo juures vaikselt närvi mõte, et üks ema võiks oma lastega nii käituda. See vastutus, mis lastele pandi. Ootused. Kuidagi raske oli seda lugeda ja mõelda, et ilmselgelt on  kusagil ka sellised perekonnad olemas.

Ebausutavust tekitas ka tüdrukute elutarkus. Mõlemad tundusid oma vanuse kohta väga elukogenud ja raske oli neid mõelda nii vanadeks, nagu nad oleks pidanud olema.

Kirjanduseõpetaja suhtumine ja õpetamisviisid oli ilmselt parim osa selles loos. Väga inspireeriv ja toetav.

Ilmselt loeksin millalgi sellelt autorilt veel midagi, aga kohe küll ei kiirusta uut raamatut otsima.


***
Minu uus noorteromaan ,,Mälestusteta suvi" 1.osa nüüd saadaval! Telli raamat SIIT!


Olen kirjanik ja kirjastaja Heli Künnapas. Minu sulest on ilmunud 20 raamatut. Sealhulgas südamlik lasteraamat "Karupoeg Lukas tahab saada viiuldajaks" müstiline lasteraamat "Kolme pärna saladus" ning noorteraamatud "Lõpupidu" ja "Ütlemata sõnad".
 Heli Kirjastuse lõin algul vaid enda teoste kirjastamiseks, kuid nüüd ilmuvad minu kaudu ka mitmete teiste kirjanike teosed. Kogu valikuga saad tutvuda mu kirjastuse e-poes siin! 

Kui tahad minu tegemistega kursis olla, siis tule FBs Heli Künnapase loomingu või Heli Kirjastuse sõbraks.

Osaliselt saad mu raamatuid kuulata Heli Kirjastuse youtube´i kanalilt. 




Kommentaare ei ole: