kolmapäev, mai 27, 2020

D. Virtue ,,Indigolaste toetamine ja toitmine" (mai VI)

272 lk
2008, Pilgrim

Sellega, et tänapäeval on lapsed teistsugused kui varem, on ilmselt kõik nõus. Selles, miks see nii on ning lapsed enam endistesse süsteemidesse ei mahu, lähevad aga arvamused vägagi lahku.

Üks teooriatest on see, et praegusel ajal elavad meie seas indigo-, kristall- ning kuldlapsed, kellel on maailmaga hoopis teised plaanid ning kellel on hoopis suuremad ülesanded, kui varem sündinud inimestel.

Inimesi on püütud sildistada ja kategooriatesse jagada erinevatel aegadel. Nagu ka raamatu ,,Indigolaste toetamine ja toitmine" autor kirjutab, siis piir andekate laste ning ATHga laste vahel on segane ja täpsemate uuringuteta hoomamatu. Indigolastest rääkides on paljude inimeste esimene reaktsioon, et indigo on lihtsalt teine väljend kasvatamatule lapsele.

Samas selle teose järgi kui indigolaps satub täiesti valedesse tingimustesse, siis see hoopis kutsubki esile ATH ilmingud. Ehk siis ühelt poolt on selles raamatus indigolaste olemust selgitatud ja soovitusi jagatud, kuid samas erinevate näidete kaudu näidatud, et kunagi ei saa millestki kindel olla.

Nagu ütlesin, sildistamine mulle ei meeldi. Sellest raamatust sain aga palju mõtteid ja soovitusi oma laste kohta kindlasti. Ja ka täiskasvanute kohta. Nii et ei pea mingitesse pealkirjadesse kinni jääma, selleks et õppida.

Indigolaste teema on tegelikult praeguseks juba veidi vananenud, sest tänaste laste puhul räägitakse rohkem kristall- ja kuldlastest. Vaatasin, et sama autor on vähemalt kristalllastest ka teose kirjutanud, nii et ilmselt jõuab ka see mingil hetkel minu lugemislauale. Praegu hakkas küll juba täitsa põnev.


***
Minu uus noorteromaan ,,Mälestusteta suvi" 1.osa nüüd saadaval! Telli raamat SIIT!


Olen kirjanik ja kirjastaja Heli Künnapas. Minu sulest on ilmunud 20 raamatut. Sealhulgas südamlik lasteraamat "Karupoeg Lukas tahab saada viiuldajaks" müstiline lasteraamat "Kolme pärna saladus" ning noorteraamatud "Lõpupidu" ja "Ütlemata sõnad".
 Heli Kirjastuse lõin algul vaid enda teoste kirjastamiseks, kuid nüüd ilmuvad minu kaudu ka mitmete teiste kirjanike teosed. Kogu valikuga saad tutvuda mu kirjastuse e-poes siin! 

Kui tahad minu tegemistega kursis olla, siis tule FBs Heli Künnapase loomingu või Heli Kirjastuse sõbraks.

Osaliselt saad mu raamatuid kuulata Heli Kirjastuse youtube´i kanalilt. 




Kommentaare ei ole: