esmaspäev, mai 11, 2020

S. Covey ,,Õnnelike laste 7 harjumust" (mai IV)

93 lk
2016a, Pharos Consulting International OÜ
Olen ringiga tagasi oma vana armastuse Stephen Covey juures. Korraga on lugemisel tema ,,Esmatähtis esikohale" ning ,,Väga efektiivse inimese 7 harjumust". Goodreads näitas kohe lahkelt, et on olemas ka sellega seotud lasteraamat.

See on 3-9-aastastele lastele mõeldud raamat, milles räägitakse oskustest, mida meil kõigil täiskasvanuna vaja oleks. Tihti oleme laste peale pahased, et nad neid ei oska, kuid tegelikult on ka suurem osa täiskasvanutest mitmete nende oskustega hädas. Näiteks et mõista, et ma ise vastutan selle eest, kuidas mul läheb, alustades tasub meeles pidada, kuhu jõuda tahad, esmatähtsad ülesanded tuleb teha kõigepealt (purki laduda esmalt suured kivis) jne.

Olen suur Stephen Covey raamatute fänn. Tema poja Seani kirjutatud lasteraamat käib läbi olulisemad mõtted, mida Stephen täiskasvanutele mõeldud raamatutes. Minu jaoks on mitmed neist viimastel aastakümnetel suureks abiks olnud. Nii olen osaliselt suutnud neid ka oma lastele õpetada. Mõnegagi kindlasti veel on tööd.

Seda raamatut lugesin praegu üksi, kuid kindlasti läheb nüüd õhtujuttude raamatute riiulisse ja hakkame koos lugema.

Teose pildid on väga ilusad. Nii palju juba lapsed sirvisid ja kiitsid ka.

Nii et igati väärt teos, mille kaudu oma pisikestele eluavastajatele vajalikke õppetunde illustreerida. Soovitan!

***
Uus noorteromaan ,,Mälestusteta suvi" 1.osa varsti ilmumas! Ettetellimine käib SIIN!


Olen kirjanik ja kirjastaja Heli Künnapas. Minu sulest on ilmunud 20 raamatut. Sealhulgas südamlik lasteraamat "Karupoeg Lukas tahab saada viiuldajaks" müstiline lasteraamat "Kolme pärna saladus" ning noorteraamatud "Lõpupidu" ja "Ütlemata sõnad".
 Heli Kirjastuse lõin algul vaid enda teoste kirjastamiseks, kuid nüüd ilmuvad minu kaudu ka mitmete teiste kirjanike teosed. Kogu valikuga saad tutvuda mu kirjastuse e-poes siin! 

Kui tahad minu tegemistega kursis olla, siis tule FBs Heli Künnapase loomingu või Heli Kirjastuse sõbraks.

Osaliselt saad mu raamatuid kuulata Heli Kirjastuse youtube´i kanalilt. 



Kommentaare ei ole: