reede, mai 01, 2020

K. Hughes ,,Kiri" (mai I)

260 lk
2019, Varrak
Paar tundi pärast lugemist on selle raamatu kohta juba raske midagi öelda. Lugu oli mõnus ja kulgev, aga erilisi emotsioone ei tekitanud ja kuidagi väga ei puudutanud.

Pikemalt saad raamatu sisu kohta lugeda kirjastus ,,Varrak" kodulehel siin: ,,Kiri".

Juba esimestel lehekülgedel tuli välja, et naispeategelane Tina ei taha kodus olla vägivaldse abikaasa tõttu. Lähinädalatel ilmub minu noorteromaan ,,Mälestusteta suvi", mille üks peategelane tuleb sellisest kodust. Ja kuigi ma ise panin kirja selle, mida sellises kodus kasvamine ühe lapse jaoks kaasa toob, siis tegelikult mulle ei meeldi selliseid lugusid lugeda. Lihtsalt sellepärast, et vägivaldsete meeste juures elavatele naistele tahaks kogu aeg karjuda, et nad ära läheks. Ja kuna oma raamatu jaoks olen seda teemat eriti viimasel ajal veel uurinud, siis tean, et nad ei lähe...

Vägivaldse abikaasa teema oli usutav. Kuigi see mind närvi ajas, siis kirjutatud oli hästi. Ma lihtsalt polnud valmis, et see mind selles raamatus ees ootab.

Teoses jälgitakse paralleelselt tegevust kahel erineval ajal. Neid erinevatel ajastutel toimuvaid tegevusi on lihtne jälgida. Lood jõuavad mõnusalt ühte kohta kokku. Lõpp on küll veidi ootamatu. Isegi kui võib aimata, et nii läheb, siis lõpuks oli nagu selline teavitamine, et millised on lahendused. Ma ei näinud nende kulgemist. Need lahendused lihtsalt tulid.

Üldiselt jäigi selline mõnus rahulik tunne sisse. Lugeda oli lihtne, aga oleks rahulikult saanud raamatu igal hetkel ära panna. Mingit sisemist kaasapõlemist ei tekkinud. Armas vahva õhtune lugemine.

***
Uus noorteromaan ,,Mälestusteta suvi" 1.osa varsti ilmumas! Ettetellimine käib SIIN!


Olen kirjanik ja kirjastaja Heli Künnapas. Minu sulest on ilmunud 20 raamatut. Sealhulgas südamlik lasteraamat "Karupoeg Lukas tahab saada viiuldajaks" müstiline lasteraamat "Kolme pärna saladus" ning noorteraamatud "Lõpupidu" ja "Ütlemata sõnad".
 Heli Kirjastuse lõin algul vaid enda teoste kirjastamiseks, kuid nüüd ilmuvad minu kaudu ka mitmete teiste kirjanike teosed. Kogu valikuga saad tutvuda mu kirjastuse e-poes siin! 

Kui tahad minu tegemistega kursis olla, siis tule FBs Heli Künnapase loomingu või Heli Kirjastuse sõbraks.

Osaliselt saad mu raamatuid kuulata Heli Kirjastuse youtube´i kanalilt. 



Kommentaare ei ole: