esmaspäev, september 14, 2020

M. Atkinson, R. T. Chois ,,Coaching samm- sammult" (september II)

 242 lk

2019, Intelligentne Grupp

Coaching põhineb õigetel küsimustel ja kuulamisoskusel. Põhimõtteliselt võibki selle teose kokku võtta, et nendest kahest teemast räägitigi. 

Raamatu kaudu on muidugi väga raske õppida õige hääletooniga rääkimist. Õnneks olen kõik sellised asjad varem mujal läbi teinud, aga see oli ka üks teema, millest räägiti. 

Minu jaoks andis see teos hea lisainfo coaching´u kohta. Korduvalt korrati, et coaching põhineb uskumusel, et inimeses on endas kõik olemas ning kohtumise käigus ei öelda talle midagi ette, vaid aidatakse endas olevad ressurssid üles leida. Ehk õpetus, mida tänaseks on ilmselt kõik kuulnud, sest sellise vanaaegse etteõtlemise aeg on möödas. 

Kindlasti pole see mingi põhjalik coaching´u õpik, kuid mingi pildi annab. 

***

Minu uus noorteromaan ,,Mälestusteta suvi" 1.osa nüüd saadaval! Telli raamat SIIT!


Olen kirjanik ja kirjastaja Heli Künnapas. Minu sulest on ilmunud 20 raamatut. Sealhulgas südamlik lasteraamat "Karupoeg Lukas tahab saada viiuldajaks" müstiline lasteraamat "Kolme pärna saladus" ning noorteraamatud "Lõpupidu" ja "Ütlemata sõnad".
 Heli Kirjastuse lõin algul vaid enda teoste kirjastamiseks, kuid nüüd ilmuvad minu kaudu ka mitmete teiste kirjanike teosed. Kogu valikuga saad tutvuda mu kirjastuse e-poes siin! 

Kui tahad minu tegemistega kursis olla, siis tule FBs Heli Künnapase loomingu või Heli Kirjastuse sõbraks.

Osaliselt saad mu raamatuid kuulata Heli Kirjastuse youtube´i kanalilt. 

Kommentaare ei ole: