esmaspäev, veebruar 01, 2021

R. Ringer ,,Miljoni dollari harjumused" (veebruar I)

 232 lk

2019, Ersen

 Selle raamatu juures meeldis mulle kõige rohkem ... selle pealkiri. Sisukirjeldust lugedes lubatakse, et "Miljoni dollari harjumused" loob uue filosoofia, mida edukaks saamisel kasutada.

Arvan, et asi polnud isegi mitte selles, et minu isikliku väljakutse "Kuidas ma 100 raamatu lugemisega külluseni jõuan" käigus oli see juba 41 eduteemaline teos, mida lugesin. Selles raamatus lihtsalt polnud mitte midagi uut. Nagu enesearengu ning edukaks saamise teostes ikka, on põhiline rõhk sellel, et sa pead ise oma edu ja ebaedu eest vastutuse võtma, enda elust eemaldama kõik, mis sind ei teeni ning eesmärkidele kaasa ei aita (takistavad tegevused ja vampiiridest inimesed), elama hetkes, kuid tegema plaane tulevikuks. Kõige olulisem - tegutsema! 

Niisiis ei olnud nende 10 harjumuse puhul ükski kuidagi uudne või eriline. Aga see kõik oli kuidagi niiiiii keeruliselt kirja pandud. Palju alajaotusi, mis ajasid segamini, et mis punktist me siis nüüd siin ikka räägime. 

Otseselt ei olnud ju midagi valesti kirjutatud. Samade mõtete lugemiseks on aga kindlasti mõnusamaid viise ehk teisi raamatuid.

***

Minu uue noorteromaani ,,Mälestusteta suvi" 1.osa viimased raamatud on poodides! 
Telli raamat SIIT!

Olen kirjanik ja kirjastaja Heli Künnapas. Minu sulest on ilmunud rohkem kui 20 raamatut. Sealhulgas südamlik lasteraamat "Karupoeg Lukas tahab saada viiuldajaks" müstiline lasteraamat "Kolme pärna saladus" ning noorteraamatud "Lõpupidu" ja "Ütlemata sõnad".

 Heli Kirjastuse lõin algul vaid enda teoste kirjastamiseks, kuid nüüd ilmuvad minu kaudu ka mitmete teiste kirjanike teosed. Kogu valikuga saad tutvuda mu kirjastuse e-poes siin! 

Kui tahad minu tegemistega kursis olla, siis tule FBs Heli Künnapase loomingu või Heli Kirjastuse sõbraks.

Osaliselt saad mu raamatuid kuulata Heli Kirjastuse youtube´i kanalilt. 

 

Kommentaare ei ole: