laupäev, juuli 24, 2021

A. Galan "Suur katsumus" ("Mondrago - iseäralik draakon") (juuli V)

 139 lk 

2015, Helios

Aastaid tagasi ostsin kogu Mondrago sarja. See tundus nii põnev. Proovisime lastega seda õhtujutuks lugeda, kuid millegi pärast tookord jäi 1.raamat pooleli. Nüüd on aga lapsed ise seda sarja avastanud ja nii mõtlesin ka ise lugeda. 

Lugu algab Cale sünnipäeval. Poiss saab 11-aastaseks ning vastavalt Samarado küla traditsioonidele saab endale oma draakoni. Esmapilgul ei vasta loomake aga üldse poisi ootustele: arglik, sõnakuulmatu ning ei oska lennata. Ühisel retkel koju tuleb poisil koos draakoniga vastu astuda mitmetele ohtudele, mille käigus Cale õpib, mis on Mondrago tegelik väärtus. 

Lühike lugu, seega liigub tegevus kiiresti. Ilmselt see lastele meeldibki. Samas jõuavad tegelased selle lühikese loo käigus mõnusalt kasvada ja areneda. Kuigi lugu lõppeb õnnelikult, siis ikkagi jääb nii palju õhku, et kindlasti tahaks teada, mis edasi saab. 

Õnneks on järgmised osad kodus olemas.  

Nii et igati lugemist väär lasteraamat.

***

Sel aastal ilmub sarjas "Mõni õhtu romantikat" päris mitu raamatut. Ettetellimisel alati soodsam. Enda raamatu saad TELLIDA siit!

Olen kirjanik ja kirjastaja Heli Künnapas. Minu sulest on ilmunud rohkem kui 20 raamatut. Sealhulgas südamlik lasteraamat "Karupoeg Lukas tahab saada viiuldajaks" müstiline lasteraamat "Kolme pärna saladus" ning noorteraamatud "Lõpupidu" ja "Ütlemata sõnad".
Heli Kirjastuse lõin algul vaid enda teoste kirjastamiseks, kuid nüüd ilmuvad minu kaudu ka mitmete teiste kirjanike teosed. Kogu valikuga saad tutvuda mu kirjastuse e-poes siin! 

Kui tahad minu tegemistega kursis olla, siis tule FBs Heli Künnapase loomingu või Heli Kirjastuse sõbraks.

Osaliselt saad mu raamatuid kuulata Heli Kirjastuse youtube´i kanalilt. 

 









 

Kommentaare ei ole: