teisipäev, november 23, 2021

S. Henno "Mereröövlimäng" (november I)

120 lk

2005, Troll

 
Novembris kirjanikud üle maailma ikka kirjutavad ja osalevad NaNoWriMo´l, mitte ei loe. Eks ole? 

Selle aasta NaNoWriMo algas minu jaoks poisist peategelasega (et vältida sõna poiste raamat!) teose "Kust tulevad pahad poisid?" kirjutamisega. Nii tahtsin lugeda midagi, mida teised on noorema kooliea poistele kirjutanud. Ilmar Tomusk, Mika Keränen jt soovitatud autorid on tuttavad, seega võtsin raamatukoguhoidja soovituse järgi kaasa selle raamatu. 

"Mereröövlimäng" peategelane ja tema sõber alles lähevad kooli, seega on tegu veidi väiksematele lastele mõeldud looga. Selles on aga olemas seiklusi, sõprust, mure, "suurte inimeste teemasi", mis aga lapsi ikkagi puudutavad jne. Nii et selline mõnus kulgemine läbi erinevate teemade. Igav ei hakka ja lõpp on mõnus ning armas. Täitsa vahva lugemine oli ning selle raamatu julgen oma lastele küll ka kätte pista. 
 
P.S. tuleb välja, et "Mereröövlimängu" saab ka kuulata. See on sisse loetud siin: "Mereröövlimäng"
 

***

Uued ja põnevad noorteraamatud leiad Heli Kirjastuse kodulehelt! Sobivad ka südamest noortele lugejatele!

Olen kirjanik ja kirjastaja Heli Künnapas. Minu sulest on ilmunud umbes 30 raamatut. Sealhulgas südamlik lasteraamat "Karupoeg Lukas tahab saada viiuldajaks" müstiline lasteraamat "Kolme pärna saladus" ning noorteraamatud "Lõpupidu" ja "Ütlemata sõnad".
Heli Kirjastuse lõin algul vaid enda teoste kirjastamiseks, kuid nüüd ilmuvad minu kaudu ka mitmete teiste kirjanike teosed. Kogu valikuga saad tutvuda mu kirjastuse e-poes siin! 

Kui tahad minu tegemistega kursis olla, siis tule FBs Heli Künnapase loomingu või Heli Kirjastuse sõbraks.

Osaliselt saad mu raamatuid kuulata Heli Kirjastuse youtube´i kanalilt. 

 




 



Kommentaare ei ole: