pühapäev, oktoober 31, 2021

D. Strutzel "Top 1%. Erakordse edu harjumused, hoiakud ja strateegiad" (oktoober VIII)

199 lk

2019, Million Mindset OÜ

See raamat jäi minu jaoks kuidagi pinnapealseks ja konkreetseid juhiseid nagu väga polnudki. 

Kogu lugu tundus olevat kirjutatud kuidagi kõrgemalt alla vaadates, kuigi autor ise kordas, et ta pole ise veel samuti seal 1% seas, millest räägib. Seega oli kuidagi soovmõtlemise moodi kirjatükk. Ei jätnud väga sügavat muljet.

***

Uued ja põnevad noorteraamatud leiad Heli Kirjastuse kodulehelt! Sobivad ka südamest noortele lugejatele!

Olen kirjanik ja kirjastaja Heli Künnapas. Minu sulest on ilmunud umbes 30 raamatut. Sealhulgas südamlik lasteraamat "Karupoeg Lukas tahab saada viiuldajaks" müstiline lasteraamat "Kolme pärna saladus" ning noorteraamatud "Lõpupidu" ja "Ütlemata sõnad".
Heli Kirjastuse lõin algul vaid enda teoste kirjastamiseks, kuid nüüd ilmuvad minu kaudu ka mitmete teiste kirjanike teosed. Kogu valikuga saad tutvuda mu kirjastuse e-poes siin! 

Kui tahad minu tegemistega kursis olla, siis tule FBs Heli Künnapase loomingu või Heli Kirjastuse sõbraks.

Osaliselt saad mu raamatuid kuulata Heli Kirjastuse youtube´i kanalilt. 

 




 

Kommentaare ei ole: