kolmapäev, oktoober 06, 2021

A. Griffiths "101 võimalust äri edendamiseks" (oktoober I)

 250 lk

2006a, Agitaator OÜ

Lühikeste peatükkidega üsna kokkuvõtlikult kirjutatud soovitused äri edendamiseks. 

Soovitused on grupeeritud suuremate teemade alla, nagu näiteks näpunäited ärisuhete parandamiseks, tööks personaliga, isiklikuks arenguks jne. 

Kuna mõtted on tõesti väga kokkuvõtlikult kirjutatud, siis läks lugemine kiiresti. Midagi uut ja erilist ma ei leidnud. Suht tavapärased soovitused. Samas need tavapärased ongi tavaliselt kõige toimivamad ja me lihtsalt ei kasuta neid. Nii et ülevaatamiseks ja meenutamiseks hea raamat.

 

***

Sel aastal ilmub sarjas "Mõni õhtu romantikat" päris mitu raamatut. Ettetellimisel alati soodsam. Enda raamatu saad TELLIDA siit!

Olen kirjanik ja kirjastaja Heli Künnapas. Minu sulest on ilmunud rohkem kui 20 raamatut. Sealhulgas südamlik lasteraamat "Karupoeg Lukas tahab saada viiuldajaks" müstiline lasteraamat "Kolme pärna saladus" ning noorteraamatud "Lõpupidu" ja "Ütlemata sõnad".
Heli Kirjastuse lõin algul vaid enda teoste kirjastamiseks, kuid nüüd ilmuvad minu kaudu ka mitmete teiste kirjanike teosed. Kogu valikuga saad tutvuda mu kirjastuse e-poes siin! 

Kui tahad minu tegemistega kursis olla, siis tule FBs Heli Künnapase loomingu või Heli Kirjastuse sõbraks.

Osaliselt saad mu raamatuid kuulata Heli Kirjastuse youtube´i kanalilt. 

 




 

Kommentaare ei ole: