neljapäev, september 30, 2021

J. Põldma "Lepatriinude jõulud" (september VIII)

 119 lk

2002, Kirjastus Sild

See oli küll üks vahva raamat. Lugesime lastega õhtujuttudeks. 

"Lepatriinude jõulud" on raamat, mida lapsed ilmselt kuulavad ühtmoodi ning täiskasvanud teisiti. Ühelt poolt jabur lugu ning teisalt klassikaline "jõuluks koju". 

Laste jaoks oli see mõnusate tegelaste seiklusrikas ja põnev lugu. Täiskasvanu leidis sealt päris palju stereotüüpseid tegelasi ja olukordi, kelle/mille üle naerda... või järele mõelda? 

Ühe korraga totakas ja sügavmõtteline raamat.

***

Sel aastal ilmub sarjas "Mõni õhtu romantikat" päris mitu raamatut. Ettetellimisel alati soodsam. Enda raamatu saad TELLIDA siit!

Olen kirjanik ja kirjastaja Heli Künnapas. Minu sulest on ilmunud rohkem kui 20 raamatut. Sealhulgas südamlik lasteraamat "Karupoeg Lukas tahab saada viiuldajaks" müstiline lasteraamat "Kolme pärna saladus" ning noorteraamatud "Lõpupidu" ja "Ütlemata sõnad".
Heli Kirjastuse lõin algul vaid enda teoste kirjastamiseks, kuid nüüd ilmuvad minu kaudu ka mitmete teiste kirjanike teosed. Kogu valikuga saad tutvuda mu kirjastuse e-poes siin! 

Kui tahad minu tegemistega kursis olla, siis tule FBs Heli Künnapase loomingu või Heli Kirjastuse sõbraks.

Osaliselt saad mu raamatuid kuulata Heli Kirjastuse youtube´i kanalilt. 

 




 

Kommentaare ei ole: