teisipäev, veebruar 07, 2023

J. Schwager "Turuvõlurite taskuraamat" (veebruar IV)

200 lk

2021, Äripäev

Raamat, milles jagatakse väärt õppetunde suurimatelt börsimaailmas kauplejatelt. 

Ei pea pikalt lugema, et mõista, et õppetunnid on vastuolulised ja samal ajal teineteist toetavad. Näiteks on suurte kauplejate hinnangul oluline hea tegingu saamiseks vaja teha tööd ja ... samas peavad head tehingud tulema sundimatult, tuleb teada ja õppida, kuidas asjad varem on käinud ja ... samas mitte endiste teadmistega tuleviku tehinguid teha. 

Suurimad õppetunnid sellest raamatust ilmselt ongi, et börsimaailmas kaubeldes tuleb leida enda isikuga seonduv stiil ja strateegiad. See on see, mis toimib. Samas ei ole kauplemine kindlasti kõigile. Selle võtab ilusti kokku tsitaat raamatu viimasest peatükist:

"Kui te vaatate inimesi, kellest te teate, et nad on edukad, olgu nende elukutse milline tahes, siis te näete, et neil on üks ühine omadus: nad armastavad seda, mida teevad. See kehtib ka kauplemise kohta. See kehtib iga ettevõtmise kohta."

Väärt lugemine ka neile, kes börsimaailmas kaubelda ei soovi, sest jagatud õppetunnid on kasutatavad ilmselt ka muudes valdkondades. 

***

Minu värskeima noorteraamatu saad tellida siit: "Mälestusteta suvi", 2.osa. 
Olen kirjanik ja kirjastaja Heli Künnapas. Minu sulest on ilmunud üle 30 raamatu. Sealhulgas südamlik lasteraamat "Karupoeg Lukas tahab saada viiuldajaks" , müstiline lasteraamat "Kolme pärna saladus" ning noorteraamatud "Lõpupidu" ja "Ütlemata sõnad".
Heli Kirjastuse lõin algul vaid enda teoste kirjastamiseks, kuid nüüd ilmuvad minu kaudu ka mitmete teiste kirjanike teosed. Kogu valikuga saad tutvuda mu kirjastuse e-poes siin! 
Kui tahad minu tegemistega kursis olla, siis tule FBs Heli Künnapase loomingu või Heli Kirjastuse sõbraks.

Osaliselt saad mu raamatuid kuulata Heli Kirjastuse youtube´i kanalilt.

Kommentaare ei ole: