esmaspäev, jaanuar 15, 2024

B. Burchard "Tipptegijate harjumused" (jaanuar VI)

400 lk

2022a, Kirjastus WW Print

Burchardi enesearenguvideod olid mulle varem silma jäänud, nii et see raamat oli samuti silmapiiril tükk aega. Asusin lugema suurte ootustega. 

Lugemise käigus sain ikka päris palju mõtteid ja tsitaate kirja. Pealkirjas nimetatud tipptegijad võivad küll mõnda ehk hirmutada, aga tegelikult on õpetatavad harjumused sellised, millega iga inimene saab oma elu paremaks teha ning elukorraldust parandada. Saad neid kasutada igas oma eluetapis. 

Enesearengu puhul on lihtsalt nii, et mõnikord tunned, et mõni mõte või teema veel ei kõneta, aga mõne aja pärast kuuled seda mõtet taas ja siis tundub maailma parim mõte. Me lihtsalt ei suuda vastu võtta asju, milleks veel valmis pole, milleni veel arenenud pole. Seepärast ütlengi, et selles raamatus räägitud tipptegijate harjumused on sellised, mida igaüks saab oma elus rakendada vastavalt sellele, millises eluetapis praeguseks oled. 

Üks oluline mõte minu jaoks oli näiteks see, et kui viime oma ellu sisse harjumusi, siis tegeleme küll sellega, et mõelda, kuidas edasi ja mida on veel juurde vaja, kuid tihti ununeb ja jääb unarusse see, mis meid siia tõi. Ehk et unustatakse hoolitseda oma nende tugevate külgede või harjumuste vms eest, mis on aidanud senistest raskustest üle saada ning senise edu kaasa toonud. 

Kohati tundsin, et sama asja oleks võinud veidi lühemalt ära öelda. Burchard kirjutas, et raamatu käsikiri oli veelgi pikem olnud, nii et selles suhtes tuleb talle ikkagi au anda, et järelikult lühendamine ikka juba tehtud. 

See on ka üks nendest raamatutest, mille võiks aegajalt suvalisest kohast lahti võtta ning lugeda mõne mõtte, sest see annaks päevaks juba uut energiat ja tähelepanupunkte juurde. 

***

Minu uue raamatu saad tellida siit: 

Minu värskeima noorteraamatu saad tellida siit: "Mälestusteta suvi", 2.osa. 
Olen kirjanik ja kirjastaja Heli Künnapas. Minu sulest on ilmunud üle 30 raamatu. Sealhulgas südamlik lasteraamat "Karupoeg Lukas tahab saada viiuldajaks" , müstiline lasteraamat "Kolme pärna saladus" ning noorteraamatud "Lõpupidu" ja "Ütlemata sõnad".
Heli Kirjastuse lõin algul vaid enda teoste kirjastamiseks, kuid nüüd ilmuvad minu kaudu ka mitmete teiste kirjanike teosed. Kogu valikuga saad tutvuda mu kirjastuse e-poes siin! 

Kui tahad minu tegemistega kursis olla, siis tule FBs Heli Künnapase loomingu või Heli Kirjastuse sõbraks.

Osaliselt saad mu raamatuid kuulata Heli Kirjastuse youtube´i kanalilt.

Kommentaare ei ole: