teisipäev, jaanuar 30, 2024

V. Connelly "Raamatusõbrad" (jaanuar XII)

272 lk 

2021, Ersen 

Lugu kirjanikust, kes pärast suhte lõppemist kolis Londonist väikesesse maakohta. 

Lugesin seda siis kirjanikuna, kes pärast suhte lõppemist kolis väikeses maakohast Eesti mõistes suurlinna ehk Tallinnasse. Nii et äratundmist ja mõistmishetki oli palju. 

Kuigi kirjanikud loovad igaüks oma teoseid, siis on palju asju, mis kirjanike eludes on sarnast. No alustades sellest, et kirjaniku töö on tegelikult täitsa üksinda töötamine jne. Seega oli pidevalt tunne, et olen sellist raamatut juba lugenud  ja siis tuli mõistmine, et ahjaa, ma ju elan hoopis sellist elu. 

"Raamatusõbrad" on mõnusalt lihtne ja kerge ajaviiteromaan. Raamatuid, kirjaniku elu ning väikese maakoha vaikset kulgemist oli siin küll. 

Suurema osa lugemise ajast aga ootasin, et midagi päriselt juhtuma hakkaks. Seejärel tulid kõik valed mehed välja kõigis valedes kohtades täpselt selle süžee järgi, milliseid isegi olen kasutanud ... ehk et väga ettearvatavalt. Nii hakkas mul tegelikult ikka mingil hetkel täitsa igav. 

Võimalik, et see raamat on siis põnevam lugemine, kui sa ise pole mingit osa sellest oma elus läbi elanud. 

***

Minu uue raamatu saad tellida siit: 

Minu värskeima noorteraamatu saad tellida siit: "Mälestusteta suvi", 2.osa. 
Olen kirjanik ja kirjastaja Heli Künnapas. Minu sulest on ilmunud üle 30 raamatu. Sealhulgas südamlik lasteraamat "Karupoeg Lukas tahab saada viiuldajaks" , müstiline lasteraamat "Kolme pärna saladus" ning noorteraamatud "Lõpupidu" ja "Ütlemata sõnad".
Heli Kirjastuse lõin algul vaid enda teoste kirjastamiseks, kuid nüüd ilmuvad minu kaudu ka mitmete teiste kirjanike teosed. Kogu valikuga saad tutvuda mu kirjastuse e-poes siin! 

Kui tahad minu tegemistega kursis olla, siis tule FBs Heli Künnapase loomingu või Heli Kirjastuse sõbraks.

Osaliselt saad mu raamatuid kuulata Heli Kirjastuse youtube´i kanalilt.

Kommentaare ei ole: