neljapäev, jaanuar 04, 2024

K. Gier "Emerald green" (jaanuar I)

451 lk

2013a, Henry Holt & Company

Triloogia esimesed raamatud "Rubiinpunane" ja "Safiirsinine" said eesti keeles ilusti loetud, aga siis sain aru, et pole mõtet oodata, et keegi kolmanda osa raamatukogusse tagastaks, sest ... seda lihtsalt pole. Tallinnas on muidugi mõnus ja mugav siis kohe võõrkeelsete raamatute osakonda siirduda ja seal oli raamat õnneks kohe olemas. 

Algul ei saanud väga vedama, sest sama sarja keskel ühelt keelelt teisele üle minna polnud minu jaoks ikkagi kõige mugavam ning kohanemine võttis veidi aega. 

Lugu läks aga suht tempokalt edasi, nii et varsti suutsin taas sisse elada. 

Ajarändurite Gweni ja Gideoni ümber avalduvad üha uued saladused ning see teeb kogu ämblikuvõrgu veelgi segasemaks. Kuna ajas rännatakse erinevatesse kohtadesse, aegajalt kohtutakse ka endaga ning seega muudetakse seega tegelikult ka nii enda kui teiste tegemisi, siis lõpuks on tegemist ikka päris hea segapudruga. 

Ühel hetkel lõpetasin püüde aru saada, kas kõik minevikku tagasiminekud ja sealt uuesti minevikku minekud olid ikka loogilised. Sellised topelt minevikud tulid korduvalt sisse, nii et see läks juba päris segaseks. Kui aga liigselt sellele mitte mõelda, siis lugu oli põnev lõpuni välja. 

Suur pettumus oli minu jaoks peategelase armastuslugu. See käis ühest äärmusest teise nii kiiresti, et ... ma ei tundnud mitte midagi. Kõikemuutvad sündmused olid nii emotsioonivaesed, et pidin mitu korda üle lugema, et kas see tõesti oligi siis nüüd see hetk. Oli! Nii et jah, pettumus. 

Õnneks oli ümbritsev lugu aga nii põnev, et halvasti kirjutatud armastuslugu ei häirinud üleliia palju. 

Üldiselt meeldis kogu see triloogia mulle väga. Ebameeldiv oli tõesti lihtsalt see, et poole lugemise pealt tuli keelt vahetada. 

***

Minu uue raamatu saad tellida siit: 

Minu värskeima noorteraamatu saad tellida siit: "Mälestusteta suvi", 2.osa. 
Olen kirjanik ja kirjastaja Heli Künnapas. Minu sulest on ilmunud üle 30 raamatu. Sealhulgas südamlik lasteraamat "Karupoeg Lukas tahab saada viiuldajaks" , müstiline lasteraamat "Kolme pärna saladus" ning noorteraamatud "Lõpupidu" ja "Ütlemata sõnad".
Heli Kirjastuse lõin algul vaid enda teoste kirjastamiseks, kuid nüüd ilmuvad minu kaudu ka mitmete teiste kirjanike teosed. Kogu valikuga saad tutvuda mu kirjastuse e-poes siin! 

Kui tahad minu tegemistega kursis olla, siis tule FBs Heli Künnapase loomingu või Heli Kirjastuse sõbraks.

Osaliselt saad mu raamatuid kuulata Heli Kirjastuse youtube´i kanalilt.

Kommentaare ei ole: