laupäev, veebruar 10, 2024

C. Clare "Klaaslinn" (Surmav arsenal #3) (veebruar II)

480 lk

2013, Varrak

Jätkame "Varjuküttidega"

No seekord läks lugemiseks ikka juba mitu päeva, seega esialgne uudsus on kadunud. Mõne sarjaga on see, et tasub paus sisse jätta, sest mõne aja pärast on mõnus värskelt uus osa kätte võtta. Mõnega on aga see, et ununeb seegi loetu ja pole üldse enam mõnus edasi lugeda. 

Ma ei tea, kumb variant selle sarjaga oleks. Tundub aga, et hetkel ma seda edasi ei loe. Samas pole olukord kindlasti lootusetu, sest tahaksin ikka teada, mis edasi saab. 

Võitlused jätkuvad. Nii isiklikul kui üleilmsel tasandil. Pöördeid ja üllatavaid hetki jätkus samuti. 

Samas ei haaranud see väga kaasa ning ma tõesti ootasin raamatu lõppu lihtsalt seepärast, et teada, kuidas on lahendatud suur pööre, mille ... ma tegelikult enne välja guugeldasin. No mul oli lihtsalt vaja ju teada, et kas peategelaste suhe jääbki selliseks, nagu ta teise osa lõpus oli. 

Armukolmnurk ka paremaks ei läinud. Jah, oli hetki, aga ... need olid kuidagi nii tehislikult koostatud ja kohustusliku sõnavaraga, et ... no ei olnud väga mingit tunnet. Minu arust oleks saanud neist rohkem välja pigistada. 

Ehk siis sellised segased tunded, et ma väga vaimustunud ei olnud, samas tegelikult nautisin lugemist ning kindlasti kavatsen mingil hetkel edasi lugeda. Ilmselt annan küll nüüd ühel hetkel võimaluse ka sarjale ja vaatan, kui palju see siis kaasa haarab. Mitte küll praegu. Millalgi.  

***

Minu uue raamatu saad tellida siit: 

Minu värskeima noorteraamatu saad tellida siit: "Mälestusteta suvi", 2.osa. 
Olen kirjanik ja kirjastaja Heli Künnapas. Minu sulest on ilmunud üle 30 raamatu. Sealhulgas südamlik lasteraamat "Karupoeg Lukas tahab saada viiuldajaks" , müstiline lasteraamat "Kolme pärna saladus" ning noorteraamatud "Lõpupidu" ja "Ütlemata sõnad".
Heli Kirjastuse lõin algul vaid enda teoste kirjastamiseks, kuid nüüd ilmuvad minu kaudu ka mitmete teiste kirjanike teosed. Kogu valikuga saad tutvuda mu kirjastuse e-poes siin! 

Kui tahad minu tegemistega kursis olla, siis tule FBs Heli Künnapase loomingu või Heli Kirjastuse sõbraks.

Osaliselt saad mu raamatuid kuulata Heli Kirjastuse youtube´i kanalilt.

Kommentaare ei ole: