teisipäev, juuli 30, 2024

T. Parvela "Ella ja rokkstaar" (juuli III)

144 lk 

2015a, Ajakirjade Kirjastus

Timo Parvela Ella-lood on meie majas varasemastki tuttavad. Õpetan siin järjepideval oma lapsi lugema (mitte tähtedest sõnu vormima, vaid lugemisharjumust rakendama). Ettelugemine on selleks väga hea asi. Otsides raamatut, mis haarab nii 5 - kui ka 15-aastast, oli Parvela suht kindla peale minek. 

Üldiselt oli taas tegemist vahva ning humoorika looga sellest, kuidas Ella ja ta sõbrad aitavad õpetajal oma kodu alles hoida. Muiata sai päris palju, kuid päris naerma hakkasid lapsed alles suht viimastel lehekülgedel. 

Loen raamatut lastele ette enamasti siis, kui oleme koos kusagil kodust ära. See tähendab, et selle lühikese teose lugemiseks läks meil päris tükk aega, nii et veidi loo võlu kadus ilmselt selle tõttu. Seega oli küll tore ning meie kõigi jaoks huvitav lugu, kuid väga erilisi emotsioone ei tekitanud. 

Kindlasti aga loeme Parvela loomingut kindlasti edaspidigi. 

***

Juba augustis ilmub minu uus noorteraamat "August". Selle saad tellida siit: 
Olen kirjanik ja kirjastaja Heli Künnapas. Minu sulest on ilmunud üle 30 raamatu. Sealhulgas südamlik lasteraamat "Karupoeg Lukas tahab saada viiuldajaks" , müstiline lasteraamat "Kolme pärna saladus" ning noorteraamatud "Lõpupidu" ja "Ütlemata sõnad".
Heli Kirjastuse lõin algul vaid enda teoste kirjastamiseks, kuid nüüd ilmuvad minu kaudu ka mitmete teiste kirjanike teosed. Kogu valikuga saad tutvuda mu kirjastuse e-poes siin! 

Kui tahad minu tegemistega kursis olla, siis tule FBs Heli Künnapase loomingu või Heli Kirjastuse sõbraks.

Osaliselt saad mu raamatuid kuulata Heli Kirjastuse youtube´i kanalilt.



Kommentaare ei ole: