neljapäev, august 29, 2024

H. Künnapas "Jagatud lood" (august III)

102 lk

2024a, Heli Kirjastus 

Taas siis laual üks enda kirjutatud raamat.

Seekordses teoses "Jagatud lood" on lühilood erinevate inimeste eludest. Mõnedki neist on hiljem ka pikemaks raamatuks saanud. Inimesed on minu jaoks alati huvitavad olnud. Muidu ma ilmselt kirjanik ei olekski ju. Seepärast puudutavad need lood mind ennast väga, nii et ... ilmselt ma pole siinseid ridu kirjutades väga erapooletu. 

Inimestena unustame tihti ära, et rõõmud, mured, probleemid, õnnestumised jne on meil väga sarnased paljude teiste inimestega, kes meie ümber elavad. Me lihtsalt ei näe teiste eludesse. Sellised lood aga aitavad veidi suletud uste taha piiluda ja avastada, et "mul on ka samamoodi" või siis hoopis, et "hea, et mul nii ei ole". 

Nii loodan, et need "Jagatud lood" panevad mõnegi teema peale mõtlema. Minu enda jaoks oli igatahes küll väga silmiavav oma lugusid rääkinud inimestega kohtuda ja nende lugusid üles kirjutada. 

***

Juba augustis ilmub minu uus noorteraamat "August". Selle saad tellida siit: 
Olen kirjanik ja kirjastaja Heli Künnapas. Minu sulest on ilmunud üle 30 raamatu. Sealhulgas südamlik lasteraamat "Karupoeg Lukas tahab saada viiuldajaks" , müstiline lasteraamat "Kolme pärna saladus" ning noorteraamatud "Lõpupidu" ja "Ütlemata sõnad".
Heli Kirjastuse lõin algul vaid enda teoste kirjastamiseks, kuid nüüd ilmuvad minu kaudu ka mitmete teiste kirjanike teosed. Kogu valikuga saad tutvuda mu kirjastuse e-poes siin! 

Kui tahad minu tegemistega kursis olla, siis tule FBs Heli Künnapase loomingu või Heli Kirjastuse sõbraks.

Osaliselt saad mu raamatuid kuulata Heli Kirjastuse youtube´i kanalilt.


Kommentaare ei ole: