reede, august 09, 2024

J. Hale "Suvemaja saladus" (august II)

264 lk

2022a, Ersen

Seekord otsisin raamatukogust mõnusat suvist lugemist. Kaanepilt ja kirjeldus täpselt seda lubabki. 

Sõbrannad asuvad renoveerima vana maja, et selles külalistemaja avada. Lugemise ajal ostsin ise korteri, mida renoveerida, et see hiljem välja üürida. Nii oli kuidagi veider lugeda, kuidas nad seal värvisid ja remontisid ja siis ise lugemise vahel korterisse tapeeti maha kiskuma ja kolima minna. 

Maja renoveerimine ning armastusloo algus sujusid mõnusalt ning lugemine läks libedalt. Ühel hetkel hakkas välja kooruma aga suur saladus ja sellest tulenev õhustiku muutus ja ... no see oli nii tehislik ja sunnitud, et minu jaoks muutus kogu raamat hoopis teistsuguseks. Suure saladuse lahendamise osa tundus väga pinnapealne ning mul oli väga keeruline sellega suhestuda. 

Jäingi mõtlema, et ka enda raamatutes tean ju, et inimesed otsivad tuttavaid mustreid ja teemasid, mis kõnetavad, aga ... samal ajal soovin neisse alati uudsust sisse panna. Nii ongi pidevalt mõtlemiskoht, et kuidas kirjutada mustritest ja tegevusliinidest, mis muudkui korduvad, aga ... teha seda kordumatult? 

Selles raamatus väga palju kordumatut polnud, aga seega ongi see turvaline ja lihtne lugemine. 

***

Juba augustis ilmub minu uus noorteraamat "August". Selle saad tellida siit: 
Olen kirjanik ja kirjastaja Heli Künnapas. Minu sulest on ilmunud üle 30 raamatu. Sealhulgas südamlik lasteraamat "Karupoeg Lukas tahab saada viiuldajaks" , müstiline lasteraamat "Kolme pärna saladus" ning noorteraamatud "Lõpupidu" ja "Ütlemata sõnad".
Heli Kirjastuse lõin algul vaid enda teoste kirjastamiseks, kuid nüüd ilmuvad minu kaudu ka mitmete teiste kirjanike teosed. Kogu valikuga saad tutvuda mu kirjastuse e-poes siin! 

Kui tahad minu tegemistega kursis olla, siis tule FBs Heli Künnapase loomingu või Heli Kirjastuse sõbraks.

Osaliselt saad mu raamatuid kuulata Heli Kirjastuse youtube´i kanalilt.


Kommentaare ei ole: