laupäev, august 24, 2019

I. Tomusk "Mauno saladuslik kadumine" (august VII)

76 lk
2015, Tammerraamat

Taaskord üks lasteraamat mu enda poiste raamaturiiulist. Seda loeb minu 1.klassi lõpetanu.

Raamatu tutvustust saad lugeda lehelt Head lasteraamatud: Mauno saladuslik kadumine.

Ilmar Tomuskilt olen varem lugenud "Pöörane puhkus Parakatkus" ja see meeldis mulle väga. Nagu eelmisel korral kiitsin, siis ka selle raamatu puhul meeldib mulle väga autori ilus eesti keel.

Lugu iseenesest on aga väga tänapäevane. Digitaliseerumise teemat on Tomusk ka varem puudutanud. Selles raamatus muutuvad digitaalseks raamatuvõõras Mauno ning tema järel mitmed raamatkoguhoidjad jne ning lõpuks ka lasteraamatud. Sellist kriminaalset lugu hakkavad uurima poisid, kellele on väiksest peale raamatuid ette loetud ning kes ka ise palju loevad.

Minu jaoks tundus raamat hästi sujuv ning digitaliseerumise teemat huvitaval kombel üle võlli keerav. Sellises mõnusas ja humoorikas võtmes. Kuna näen, et mu laps seda ka järjest loeb, siis järelikult ka lastele sobivas võtmes.


***
Olen kirjanik ja kirjastaja Heli Künnapas. Minu sulest on ilmunud 19 raamatut. Sealhulgas südamlik lasteraamat "Karupoeg Lukas tahab saada viiuldajaks" müstiline lasteraamat "Kolme pärna saladus" ning noorteraamatud "Lõpupidu" ja "Ütlemata sõnad".
 Heli Kirjastuse lõin algul vaid enda teoste kirjastamiseks, kuid nüüd ilmuvad minu kaudu ka mitmete teiste kirjanike teosed. Kogu valikuga saad tutvuda mu kirjastuse e-poes siin! 

Kui tahad minu tegemistega kursis olla, siis tule FBs Heli Künnapase loomingu või Heli Kirjastuse sõbraks.

Osaliselt saad mu raamatuid kuulata Heli Kirjastuse youtube´i kanalilt. 

Kommentaare ei ole: