neljapäev, august 01, 2019

E. Nightingale "Hoiak" (august I)

85 lk
2017, Million Mindset


Järjekordne raamat minu väljakutsest "Kuidas ma 100 raamatu lugemisega külluseni jõuan".

Selle raamatu kohta kehtib kindlasti mõte, et väljast pisike, kuid seest suur. Õhuke 85-leheküljeline raamat polnud üldse minu esimene valik, sest tundus... väike (jaa, ning siis ma jutlustan teistele sisemuse hindamisest). Kaanepilt on küll ligitõmbav, kuid mahukus (või selle puudumine) tekitasid skeptilise hoiaku.

Sisu kohta saad täpsemalt lugeda kirjastuse Million Mindset kodulehelt "Hoiak".

Minu video sellest raamatust on näha siin:


Esimesest leheküljest olin võlutud! Nagu kirjelduses öeldakse, on sellesse raamatusse kogutud Earl Nightingale´i tähelepanekud ja õpetused, kuidas muuta oma suhtumist ja hoiakuid nii, et need hakkaksid sind teenima, mitte ei töötaks sinu vastu. Need õpetused on koondatud 12 konkreetsemaks sõnumiks. Iga sõnum pikemalt lahti seletatud. Aga ei mingit pikka juttu. Ei mingit tühja loba. Iga lõik on selline, millele pead mõtlema ning mis paneb su enda mõtted liikuma.

Tunnen, et sellest õhukesest raamatust sain palju rohkem kui mitmestki mahukamast teosest. Peale selle ei pidanud ma ise valima, milline on ebaoluline osa, mis lugemata jätta, sest kõik oli vajalik.

Nagu pealkirigi ütleb, keskendutakse selleski raamatus enda suhtumisele ja mõtlemisele. Ehk hoiakule. Mõtlemapanev kaanepilt näitlikustab hästi seda, et "ma suudan" ja "ma ei suuda" vahel on vähemalt inglise keeles kõigest üks t-täht. Tegelikult on ju ka elus piir väike, kuid liiga paljud meist valivad selle, et jäävad mittehakkamasaamise poolele. 

Julgen väga seda raamatut soovitada, sest see kisub ilmselt ka kõige paadunuma "ei-saa"-taja diivanist välja. Minu töölauale jääb see raamat küll mõneks ajaks, sest aegajalt tahaks ikka ühte või teist kohta üle vaadata ja uuesti lugeda, et taaskord ennast ja asjad liikuma saada.  

***
Olen kirjanik ja kirjastaja Heli Künnapas. Minu sulest on ilmunud 19 raamatut. Sealhulgas käsiraamat "Rikaste inimeste 30 harjumust".
Heli Kirjastuse lõin algul vaid enda teoste kirjastamiseks, kuid nüüd ilmuvad minu kaudu ka mitmete teiste kirjanike teosed. Kogu valikuga saad tutvuda mu kirjastuse e-poes siin!
Kui tahad minu tegemistega kursis olla, siis tule FBs Heli Künnapase loomingu või Heli Kirjastuse sõbraks.
Osaliselt saad mu raamatuid kuulata Heli Kirjastuse youtube´i kanalilt. 

Kommentaare ei ole: