laupäev, juuli 27, 2019

P. McKenna "Muuda oma elu 7 päevaga" (juuli VII)

208 lk
2010, Fookus Meedia OÜ

Lugesin hiljuti Paul McKenna raamatut ,,Ma teen su rikkaks" , mis oli isikliku väljakutse "Kuidas ma 100 raamatu lugemisega rikkaks saan" järjekordne raamat. Kuna see teos mulle niiii väga meeldis, siis võtsin samalt autorilt kohe uue raamatu ette.

Täpsemalt saad sisu kohta lugeda kirjastuse kodulehelt SIIT. 

"Muuda oma elu 7 päevaga" on samuti hästi sujuvalt kirjutatud, nii et väga mõnus lugeda. Käsitleb sarnaseid teemasid, mida paljud teosed, mis ütlevad, et edukamaks saamiseks tuleb lihtsalt alustuseks ise midagi teisiti tegema hakata. Palju erinevaid näiteid ja harjutusi, millega igapäevasest rutiinist sammukeste kaupa välja astuda.

Kuna enesearengu teemad on mind huvitanud juba väga pikalt, siis midagi väga uut ma siit ei leidnud, kuid mõtlema pani ikka paljude teemadel üle. Paul McKenna on minu jaoks kindlasti autor, kelle teoseid ka edaspidi julgelt kätte võtan.

***
Olen kirjanik ja kirjastaja Heli Künnapas. Minu sulest on ilmunud 19 raamatut. Sealhulgas käsiraamat "Rikaste inimeste 30 harjumust".
Heli Kirjastuse lõin algul vaid enda teoste kirjastamiseks, kuid nüüd ilmuvad minu kaudu ka mitmete teiste kirjanike teosed. Kogu valikuga saad tutvuda mu kirjastuse e-poes siin!
Kui tahad minu tegemistega kursis olla, siis tule FBs Heli Künnapase loomingu või Heli Kirjastuse sõbraks.
Osaliselt saad mu raamatuid kuulata Heli Kirjastuse youtube´i kanalilt. 


Kommentaare ei ole: