reede, juuli 19, 2019

D. Proškova "Kus kasvab raha? (juuni V)


92 lk
2017, Sinisukk
Kuna olen nüüd lapsevanemana täpselt selles etapis, kus tuleb lastele rääkida, kuidas raha tuleb, kuhu ja kuidas on mõistlik seda kasutada jne, siis püüan ennast sellealase lastele mõeldud kirjandusega järjest kurssi viia.

Ausalt öeldes oli see raamat minu jaoks liiga tehniline. Isegi täiskasvanuna kadus vahepeal selle suure näitlikustamise juures järg ära, et kas loos tegutsevad nüüd karud, oravad või päris inimesed. Lood jäid minu jaoks natuke liiga üldiseks ja lühikeseks.

Kuna mu lapsed selle lugemiseni ei jõudnud, vaid loevad ühte eestimaist lugu, mida mina veel lugenud pole, siis ei tea, kuidas mu lastele see lugu oleks mõjunud. Tunnistan ausalt- seda ma neile lugemiseks ei jäta, vaid läheb raamatukokku tagasi.

***
Olen kirjanik ja kirjastaja Heli Künnapas. Minu sulest on ilmunud 19 raamatut. Sealhulgas käsiraamat "Rikaste inimeste 30 harjumust".
Heli Kirjastuse lõin algul vaid enda teoste kirjastamiseks, kuid nüüd ilmuvad minu kaudu ka mitmete teiste kirjanike teosed. Kogu valikuga saad tutvuda mu kirjastuse e-poes siin!
Kui tahad minu tegemistega kursis olla, siis tule FBs Heli Künnapase loomingu või Heli Kirjastuse sõbraks.
Osaliselt saad mu raamatuid kuulata Heli Kirjastuse youtube´i kanalilt. 

Kommentaare ei ole: