esmaspäev, juuli 15, 2019

T. Kilkson "Rebasepere reis Rootsi" (juuni III)

24 lk
2018, Kirjastus Argo

Tegelikult on tegemist mudilaste raamatuga, aga ma ei saanud sellest kirjutamata jätta. Mulle lihtsalt nii meeldib selle raamatu mõte- nimelt algavad kõik sõnad selles raamatus R-tähega. Raamat "Rebasepere reis Rootsi" on trükitähtedega, nii et väiksemad lapsed saavad ise lugeda.

Tiina Kilkson on kirjutan lugusid ka teiste tähtedega. Ma pole kunagi mõelnud, et meil on nii palju erinevaid sõnu, mis algavad ühe tähega, nii et sellest võiks terve raamatu kirjutada... vähemalt mudilastele. Peaks ise ka proovima. Tõesti vahva mõte.

***
Olen kirjanik ja kirjastaja Heli Künnapas. Minu sulest on ilmunud 19 raamatut. Sealhulgas käsiraamat "Rikaste inimeste 30 harjumust".
Heli Kirjastuse lõin algul vaid enda teoste kirjastamiseks, kuid nüüd ilmuvad minu kaudu ka mitmete teiste kirjanike teosed. Kogu valikuga saad tutvuda mu kirjastuse e-poes siin!
Kui tahad minu tegemistega kursis olla, siis tule FBs Heli Künnapase loomingu või Heli Kirjastuse sõbraks.
Osaliselt saad mu raamatuid kuulata Heli Kirjastuse youtube´i kanalilt. 

Kommentaare ei ole: