esmaspäev, märts 09, 2020

A. M. Sabath ,,Iseseisvalt rikastunud miljonäride saladused" (märts II)

216 lk
2019, Ersen



Järjekordne raamat minu isiklikus väljakutses ,,Kuidas ma 100 raamatu lugemisega külluseni jõuan". Selle raamatu lugemist ootasin niiii väga. See jäi mulle lihtsalt juba tükk aega tagasi silma. Pealkiri ,,Iseseisvalt rikastunud miljonäride saladused" oli ka paljutõotav. Kuna see ,,iseseisval" on nii rõhutatult välja toodud, siis lootsin palju.

Aga...

No tegelikult, raamat on hea. Punktide kaupa on ära toodud harjumused ja uskumused, mida raamatu kirjutamisel kaasa löönud iseseisvalt rikastunud miljonärid on kasutanud. Ainult, et neis polnud midagi uut.

Äkki oli asi selles, et minu jaoks oli see 31.raamat, mille paari aasta jooksul külluse teemadel olen läbi lugenud. Paljud mõtted neist juba ka praktikas kasutusel. Mitmed olen ise lahti kirjutanud oma raamatus ,,Rikaste inimeste 30 harjumust".

Ilmselt oleks see hea raamat algajale küllusehuvilisele.

Sellised segased tunded jäid jah sisse. Ühelt poolt mõnusalt ja sujuvalt kirjutatud, huvitav, aga teisalt ei miskit uut.


***
LEIA MU UUS LÜHIROMAAN ,,Valss Pärnu rannaliival" nüüd poodidest!!!

Olen kirjanik ja kirjastaja Heli Künnapas. Minu sulest on ilmunud 20 raamatut. Sealhulgas südamlik lasteraamat "Karupoeg Lukas tahab saada viiuldajaks" müstiline lasteraamat "Kolme pärna saladus" ning noorteraamatud "Lõpupidu" ja "Ütlemata sõnad".
 Heli Kirjastuse lõin algul vaid enda teoste kirjastamiseks, kuid nüüd ilmuvad minu kaudu ka mitmete teiste kirjanike teosed. Kogu valikuga saad tutvuda mu kirjastuse e-poes siin! 

Kui tahad minu tegemistega kursis olla, siis tule FBs Heli Künnapase loomingu või Heli Kirjastuse sõbraks.

Osaliselt saad mu raamatuid kuulata Heli Kirjastuse youtube´i kanalilt. 

Kommentaare ei ole: