esmaspäev, märts 02, 2020

G. Cardone ,,Müü ise või müüakse sulle" (märts I)

240 lk
Million Mindset, 2018




Järjekordne raamat minu isiklikus väljakutses ,,Kuidas ma 100 raamatu lugemisega külluseni jõuan".

Ausalt öeldes seisis see raamat tükk aega mu raamaturiiulis. Jah, oma raamatute kirjutamise ja ka Heli Kirjastuses teiste raamatute kirjastamise tõttu olen müümisega palju kokku puutunud. Aga ma pole kunagi endast kui müügimehest mõelnud.

Müügiinimesed on minu jaoks need, kes kaubanduskeskuse uksel inimesi oma laua juurde püüavad ja siis surnuks räägivad. Ehk need, kellest olen õppinud pilku tõstmata mööda kõndima. Põgenema.

Juba esimestel lehekülgedel muutis raamat ,,Müü ise või müüakse sulle" mu sellist mõtteviisi. Sain suure ehmatusega aru, et me kõik oleme müügimehed päevast päeva. Rääkimata sellest, et parimad müügimehed on lapsed. Ma pole kunagi sellele nii mõelnud. Ootasin, et selles raamatus hakatakse mulle õpetama, kuidas inimestele pähe määrida asju, mida neil tegelikult vaja pole. Alustuseks sain aga arusaama, et müük on tegelikult näiteks ka oma ideede müümine. Seega see ei pruugi üldse halb olla, kui müüdav asi või mõte on hea ning toob kaasa häid tulemusi. Ka häid asju tuleb müüa, sest tihti on müük info edastamine.

Teine ülioluline mõte minu jaoks oli, et müümine ei meeldi sulle siis, kui sa ise tootest vaimustunud pole või sellest piisavalt ei tea. Kui miski sulle endale väga meeldib ja sind vaimustab, siis jagad ju hea meelega ka teistega kogemusi. Siinkohal on oluline pidevalt õppimise teema. Enda järjepidev täiendamine.

Nii saingi enda jaoks üllatuslikult teada, et odav hind pole üldse parim asi, millega müüa, vaid klient peab kindel olema, et see toode-teenus-vms on tema jaoks parim.

Iga peatüki lõpus on küsimused, mille kaudu saad teema uuesti läbi mõelda ja õpitut kinnistada.

Minu jaoks oli see tõesti mõtlemist muutev raamat. Raamatu pealkiri hirmutas, kuid sisu oli täpselt see, mida mul oli vaja teada.

Kirjastuse Million Mindset kodulehelt saad selle raamatu osta 10% odavamalt, kui kasutad sooduskoodu ,,heli10". Kood kehtib ka kõigi teiste selle kirjastuse raamatute puhul. Olen neist nüüd mitmed ise läbi lugenud ja see on ülivahva, et üks kirjastus on rahahariduse teemalised raamatud oma huviorbiiti.




***
LEIA MU UUS LÜHIROMAAN ,,Valss Pärnu rannaliival" nüüd poodidest!!!

Olen kirjanik ja kirjastaja Heli Künnapas. Minu sulest on ilmunud 20 raamatut. Sealhulgas südamlik lasteraamat "Karupoeg Lukas tahab saada viiuldajaks" müstiline lasteraamat "Kolme pärna saladus" ning noorteraamatud "Lõpupidu" ja "Ütlemata sõnad".
 Heli Kirjastuse lõin algul vaid enda teoste kirjastamiseks, kuid nüüd ilmuvad minu kaudu ka mitmete teiste kirjanike teosed. Kogu valikuga saad tutvuda mu kirjastuse e-poes siin! 

Kui tahad minu tegemistega kursis olla, siis tule FBs Heli Künnapase loomingu või Heli Kirjastuse sõbraks.

Osaliselt saad mu raamatuid kuulata Heli Kirjastuse youtube´i kanalilt. 

Kommentaare ei ole: