neljapäev, jaanuar 05, 2023

S. Wilson "Toateenija" (jaanuar I)

288 lk

2021, Ersen

Enne jõule tõin endale hunniku ajaviiteraamatuid, et neid siis pühade ajal nautida. Kuna see oli juba mitmes sarnane raamat, mida järjest lugesin, siis väga ei edenenud enam. 

Madison on noor naine, kes hoolimata rikaste vanemate soovist töötab õpetajana. Nii on tal perekonnaga pingelised suhted. Keerulise rahalise olukorra leevendamiseks asub ta elama Tyleri juurde, kes otsib abi majapidamises. Madison on alati elanud majas, kus kõik teenijate poolt ära tehakse. Nii toovad tema püüdlused majapidamistöid teha kaasa mitmedki koomilised situatsioonid. Mitte küll siis Madisoni enda jaoks. Kõige selle taustal on siis arenev armulugu. 

Probleem oligi tegelikult kõige rohkem minu jaoks selles, et armulugu ei arenenud kuhugi. See oli niisama. Madison armus Tylerisse ära umbes 10-leheküljel. Tyleri kohta oli küll algul info, et ta ei tegele suhetega, kuid see teema ei saanud mingit erilist selgitust ja põhjendust, kuni ... ta jälle tegeles suhetega. 

Ühelt poolt oli nagu tõesti mõnus lugemine ja huvitav ka. Samas aga sellist pinget ja teemade väljaarendamist väga polnud. Kui väga kriitiline pole, siis ajaveetmiseks sobib. 


***

Minu värskeima noorteraamatu saad tellida siit: "Mälestusteta suvi", 2.osa. 
Olen kirjanik ja kirjastaja Heli Künnapas. Minu sulest on ilmunud üle 30 raamatu. Sealhulgas südamlik lasteraamat "Karupoeg Lukas tahab saada viiuldajaks" , müstiline lasteraamat "Kolme pärna saladus" ning noorteraamatud "Lõpupidu" ja "Ütlemata sõnad".
Heli Kirjastuse lõin algul vaid enda teoste kirjastamiseks, kuid nüüd ilmuvad minu kaudu ka mitmete teiste kirjanike teosed. Kogu valikuga saad tutvuda mu kirjastuse e-poes siin! 
Kui tahad minu tegemistega kursis olla, siis tule FBs Heli Künnapase loomingu või Heli Kirjastuse sõbraks.

Osaliselt saad mu raamatuid kuulata Heli Kirjastuse youtube´i kanalilt.

 

Kommentaare ei ole: