pühapäev, mai 26, 2024

J. Aru "Loovusest ja logelemisest" (mai VII)

288 lk

2022a, Ajujutud OÜ

Ma kardan raamatuid, mida "kõik armastavad". Nii on see Jaan Aru raamat samuti minust siiani kauge kaarega mööda läinud. Või mina temast. Õde Karin pistis nüüd aga raamatu mulle kätte ja ma piilusin korraks sisse ja ...sellest piisas - esimesest lehest alates olin haaratud. 

Praegu oskan vaid öelda, et ma oleksin kindlasti aastaid parem lapsevanem ja kirjanik olnud, kui oleksin seda raamatut varem lugenud. 

Nutiseadmete vähendamine, mõtlemisvõime kasvatamine ning loovus on minu enda ja mu laste jaoks alati olulisel kohal olnud. Sellegi poolest pole nii kiiresti ja mõjusalt keegi ammu mu mõtlemist muutnud. Jaan Aru oskas kõik need teemad nii mõistetavalt lahti seletada, et no sai ikka selgeks. Ühe vingumisena võiks öelda, et paljusid teemasid käidi küll läbi isegi liiga palju kordi, aga ... no saigi selgemaks. 

Loovusega on nii, et tegelikult kasutan ma aastaid nippe ja võtteid, mida selles raamatus soovitati. Kust muidu kõik need mu raamatud tulevad? Ikka loovuse kasutamisest. Aga see, kui keegi ütleb sulle, et miks need asjad nii töötavad ja mis selle juures toimib, on kuidagi värskendav ja päriselt silmi avav. 

Nii julgengi seda raamatut soovitada kõigile, kes tahaks oma elus kastist väljapoole mõelda. Eriti aga neile, kes arvavad, et neil pole vaja kastist välja mõelda. Ja kõigile lapsevanematele. Ja kõigile õpetajatele. No kõigile, kel on vaja aju kasutada. Ahjaa, seega päriselt kõigile. 

Minu jaoks töötas selle raamatu lugemine nii, et võtsin koheselt 24 tundi sotsiaalmeediast täiesti vabaks ning võtsin ette algselt täitsa hirmsana tunduva matkaretke. Lastele selgitasin ka õppimisega seotud asju hoopis teisiti ja mõjuvamalt. Ja see pole veel kõik. See raamat toob mu elus kindlasti veelgi muudatusi kaasa.  

Ehk siis tungiv lugemissoovitus! 

***

Minu uue raamatu saad tellida siit: 

Minu värskeima noorteraamatu saad tellida siit: "Mälestusteta suvi", 2.osa. 
Olen kirjanik ja kirjastaja Heli Künnapas. Minu sulest on ilmunud üle 30 raamatu. Sealhulgas südamlik lasteraamat "Karupoeg Lukas tahab saada viiuldajaks" , müstiline lasteraamat "Kolme pärna saladus" ning noorteraamatud "Lõpupidu" ja "Ütlemata sõnad".
Heli Kirjastuse lõin algul vaid enda teoste kirjastamiseks, kuid nüüd ilmuvad minu kaudu ka mitmete teiste kirjanike teosed. Kogu valikuga saad tutvuda mu kirjastuse e-poes siin! 

Kui tahad minu tegemistega kursis olla, siis tule FBs Heli Künnapase loomingu või Heli Kirjastuse sõbraks.

Osaliselt saad mu raamatuid kuulata Heli Kirjastuse youtube´i kanalilt.

Kommentaare ei ole: