esmaspäev, detsember 11, 2017

D. Gabaldon "Kiil merevaigus" 2.osa (detsember III)

446 lk
2015, Varrak
Sari "Võõramaalane", II osa, 2.raamat

Ma siis olen nüüd jälle vaimustunud! Just lõpuosast.

Raamatu sisuga tutvu kirjastus Varrak lehel: "Kiil merevaigus", 2.osa.

See on "Võõramaalase" sarja 4 raamat, mida lugesin. Pool sellest osast mõtlesin, et autor oleks pidanud õigel ajal lõpetama. Kuigi tegelikult oli see osa kindlasti parem kui teine raamat. Aga kuidagi venis. Midagi uut väga ei olnud.

Siis aga läks käima. Siis hakkasid lahenema ja kokku jooksma otsad, mis on tegelikult alguse saanud juba esimeses raamatus. Selle raamatu lõpuosas sain aru, kui hästi on autor kõiki niidiotsi edasi vedanud, kokku sõlminud ja kui ilus tulemus sellest tuli.

Kogu teose puhul häirib mind, et peale peategelaste teistel nagu pole väga nägu. Ehk silme ette ei kerki erilist pilti inimestest. Teisalt jätab see ära pikad ja igavad kirjeldused. Lihtsalt raske on meenutada eelnevaid rohkeid tegelasi, kui nad kuidagi silme ees ei ole.

Tean, et seda sarja on veel mitu raamatut ilmunud. Seetõttu mõtlesin taaskord, et huvitav, kuidas autor edasi läheb, kui kõik on juba öeldud. Lugeda oli jäänud mõned leheküljed, kui tõesti kõik otsad hakkasid seotud saama.

Kuni... viimasel leheküljel köeti huvi uuesti üles!!! Huvi ja lootus!

Selle osa lugemise ajal mõtlesin, et nüüd teen "Võõramaalase" sarjaga pikema pausi. Viimasel leheküljel teadsin, et kindlasti mitte! Selle sarja raamatud pole küll mu detsembrikuu lugemiskavas, kuid järgmisel aastal jätkan kindlasti! 


***
Olen kirjanik ja kirjastaja Heli Künnapas. Minu sulest on ilmunud 14 raamatut.
Heli Kirjastuse lõin algul vaid enda teoste kirjastamiseks, kuid nüüd ilmuvad minu kaudu ka mitmete teiste kirjanike teosed. 
Kui tahad minu tegemistega kursis olla, siis tule FBs Heli Künnapase loomingu või Heli Kirjastuse sõbraks.




Kommentaare ei ole: