teisipäev, detsember 26, 2017

Kristiina K "Toto, Joonas ja püha Mimoos" (detsember VIII)

45 lk
2017, Heli Kirjastus
Tegemist on Toto lugude kolmanda raamatuga. Teist osa saab ka jätkuvalt nii minu käest kirjastusest kui autori enda käest osta. Kuna ma seda raamatut ise toimetasin, siis ilmselt olen ka läbi lugenud.

Taaskord jutustavad koerapoiss Toto ja tema sõbrad oma tegemistest. Nii igapäevastest tegemistest, kui ootamatutest juhtumistest. Kristiina on lugudesse alati mingi nalja või muud moodi vimka sisse pannud. Lastele meeldib.

Seekord otsustasime raamatu teha kirjatähtedega, sest seda on mugavam lugeda. Facebookis on Toto fännidel grupp, kus küsisime lugejate arvamust. Kirjatähed said ülekaalukaks valikuks.

Raamatut kaunistavad selgi korral fotod Totost ja tema sõpradest. Ja see on võimalik, sest nad kõik on päriselt olemas. Täpselt nii!

Lood on kirjutatud loomakeste vaatenurgast, seega aitavad lapsel (ja kõigil teistel lugejatel) loomi paremini mõista. Autori suur loomaarmastus kajab vastu igalt leheküljelt.


***
Olen kirjanik ja kirjastaja Heli Künnapas. Minu sulest on ilmunud 14 raamatut.
Heli Kirjastuse lõin algul vaid enda teoste kirjastamiseks, kuid nüüd ilmuvad minu kaudu ka mitmete teiste kirjanike teosed. 
Kui tahad minu tegemistega kursis olla, siis tule FBs Heli Künnapase loomingu või Heli Kirjastuse sõbraks.

Kommentaare ei ole: