neljapäev, detsember 21, 2017

K. Millay "Vaikuse meri" (detsember VI)

456 lk
2016, Päikese Kirjastus
See raamat on osa minu saagist raamatulaadalt. Ehk siis käisin veelkord kohvikus ja teadsin, et ühtegi raamatut enam ei osta.... aga korraks jäin Päikese Kirjastuse leti juurde seisma. Ütlesin kohe, et ma midagi ei osta... ja müüja näitas lihtsalt niisama, et see on muidu väga populaarne raamat... lugesin sisu kirjeldust... ja oligi mul üks raamat jälle rohkem.

Sisu kohta saad kirjastuse kodulehelt lugeda siit: Vaikuse meri.

See raamat on igati kõiki neid kiidusõnu väärt. Teos on hästi läbimõeldud, erinevad tegelaskujud usutavalt lahti kirjutatud ning pinget jätkub lõpuni. Isegi kui teadsin, et mingil hetkel peab tulema suurem krahh ja seejärel leppimine ja kõik need muud kohustuslikud osad, siis see, kuidas olukorrad olid lahendatud, oli ikkagi põnev ja enamasti ootamatu.

Umbes sajanda lehekülje juures küll tundus korraks, et teos hakkab venima ja tahaks juba kiiremini ja rohkem teada. Siis aga läks kiiremini käima ning tempot jätkus lõpuni välja.

Mõned kohad olid isegi liiga kiired, nii et vahepeal läks segi, et kes siis nüüd räägib või pidin lehekülge tagasi keerama, et näha, kelle vaatenurgast praegu jutt käib. 

Mulle meeldis väga, et tegelased olid usutavad. Ei olnud nii, et tegelane on läbielanud mingid ilged tragöödiad, kuid see tuleb välja raamatu viimasel leheküljel ning varem ka tema käitumisest aru ei saa. Selles teoses oli tegelastega juhtunu tõesti väljaloetav ka nende eelnevast käitumisest.

Nii et selle ostuga jäin väga rahule. Kui keegi nüüd raamatu vastu huvi tunneb, siis minu eksemplar otsib uut omanikku. 


***
Olen kirjanik ja kirjastaja Heli Künnapas. Minu sulest on ilmunud 14 raamatut.
Heli Kirjastuse lõin algul vaid enda teoste kirjastamiseks, kuid nüüd ilmuvad minu kaudu ka mitmete teiste kirjanike teosed. 
Kui tahad minu tegemistega kursis olla, siis tule FBs Heli Künnapase loomingu või Heli Kirjastuse sõbraks.



Kommentaare ei ole: