pühapäev, märts 17, 2019

M. E.-Villup "24 päeva uue ja parema eluni" (märts III)

127 lk
2019, Heli Kirjastus

Sarja "Mõni õhtu romantikat" raamatud sisaldavad enamus ka õpetlikke mõtteid, mida oma igapäevasesse ellu kaasa võtta. Tegelaste elude kaudu näidatakse võimalusi, kuidas oma elus midagi paremaks muuta. Kuna selle sarja raamatute puhul on õnnelikud lõpud ette teada, siis ilmselt raamatu jooksul õpitud tarkused viivad õnneni.

Meelike E.-Villup on oma raamatus sammukese edasi läinud ja uus ning parem elu on juba pealkirja sisse kirjutatud. Kuna autor õpib ise praegu coach´iks, kelle ülesanne ongi aidata inimestel oma eludega edasi liikuda, siis on tunda, et osaliselt on need tarkused ka raamatusse sisse kirjutatud.

"24 päeva uue ja parema eluni" on lugu kahest sõbrannast, kes otsustavad detsembrikuu algul, et kuni jõuludeni teevad iga päev midagi uut. Eesmärk ikka see, et oma rutiinset elu veidi harjunud rööpast välja sikutada. Paljud meist liiguvad päevade kaupa sama rada, kuid tihtilugu isegi ei märka seda enam. Nii on turvaline. Ja kui kõik enam-vähem toimib, siis nagu polegi muudatusteks põhjust. 

Tekst on ladus ja mõnus lugeda. Hea raamat õhtul voodisse kaasa võtta ja nautida. Mulle väga meeldis mõte sellest, et muudatustega pihta hakata TÄNA, mitte homme, sest homset on ikka hea edasi lükata.

See on igal juhul raamat, mis kindlasti paljusid oma elu muutma tõesti motiveerib, sest autor näitab, kui lihtsate sammudega saad juba midagi ära teha... no ja sealt "midagist" tuleb vaid edasi minna. Kui harjumus muudatusi teha on sees, siis on lihtsam jätkata. 

Väga palju pikemalt ei saa ma raamatust kirjutada, sest siis reedaksin juba liiga palju. Leia see raamat raamatukogust või Heli Kirjastuse e-poest ja anna teada, millised on sinu mõtted ja muljed pärast lugemist.

Imeilusa kaanekujunduse tegi taaskord Liis Karu, kelle tööd ma lihtsalt ei väsi kiitmast. Kõik tema kujundused, mida olen näinud, on lihtsalt vääääga ilusad!!!

***
Olen kirjanik ja kirjastaja Heli Künnapas. Minu sulest on ilmunud 16 raamatut.
Heli Kirjastuse lõin algul vaid enda teoste kirjastamiseks, kuid nüüd ilmuvad minu kaudu ka mitmete teiste kirjanike teosed. Kogu valikuga saad tutvuda meie vastavatud e-poes siin!
Kui tahad minu tegemistega kursis olla, siis tule FBs Heli Künnapase loomingu või Heli Kirjastuse sõbraks.

Kommentaare ei ole: