pühapäev, märts 31, 2019

T. H. Eker "Miljonäri mõtteviisi saladused" (märts VII)


222 lk
2016, Million Mindset OÜ


Ekeri raamat "Miljonäri mõtteviisi saladused" on minu lugemisnimekirjas olnud juba väga kaua. Kuna mul seostub selle raamatuga pigem Erseni poolt väljaantud versiooni kaanepilt, siis ilmselt tean sellest raamatust umbes alates 2009.aastast. Nüüd lõpuks lugesin ka.

See on minu järjekordne raamat isiklikust väljakutsest "Kuidas ma 100 raamatu lugemisega külluseni jõuan". Selle ettevõtmise FB grupp on "Lugedes rikkaks". Kui tahad silma peal hoida, kuidas mul rikastumisega läheb, ise ka häid mõtteid saada ning näiteks enda loetud rikkuse-teemalisi raamatuid arvustada, siis liitu selle grupiga.

Minu video sellest raamatust on siin:


Kuna tundsin, kuidas see raamat mu mõtted ja energia taas käima lükkas, valisin selle ka järgmiseks esmaspäevaseks youtube raamatuks. Nimelt tutvustan oma youtube kanalil igal esmaspäeval nüüd ühte oma projekti "Lugedes rikkaks" raamatut. Seekordses videos räägin ka sellest, et mitte ükski minu tegemistest ei ole ja ei saagi olla vaeseid halvustav. Aga no sellest juba homses videos.

Ilmselt juba sel nädalal jõuab poodidesse minu koostatud raamat "Rikaste inimeste 30 harjumust". Kirjutasin need oma viimaste 2 aasta uurimuste ja praktiseerimiste põhjal. "Miljonäri mõtteviisi saladused" sisaldas mitmeid neist, mis ma isegi olulistena kirja panin. Näiteks et esmatähtis on ise oma elu eest vastutus võtta, sest alles siis saad seda muutma hakata.

No ja muidugi mõte, et tehes samu asju, mida siiani, saad ka sama tulemuse. Mina lugesin seda mõtet 15-aastasena Stephen Covey raamatust "Esmatähtis esikohale", mis oli minu jaoks esimene tõsiseltvõetav enesearenguraamat, mis mind oluliselt mõjutas.

Eker kordab, et eriti vaesed inimesed keelduvad õppimast, sest enda väitel nad teavad kõike... kuigi tulemused seda ei näita. Võin enda näitel kinnitada, et kuigi ma pole rikkuse teemal veel 100 raamatut läbi lugenud, siis paljud asjad korduvad. Jah, raamatu "Rikaste inimeste 30 harjumust" sain kokku panna just nende kordumiste pärast, sest nii jäid olulisemad teemad kõlama. Aga sellegi poolest jätkan õppimist. Eker soovitab samuti, et kui saad raamatust, koolituselt, seminarilt vms vähemalt ühe uue mõtte, siis see oli seda väärt.

Isegi kui raamatus "Miljonäri mõtteviisi saladused" esitatud jõukuse mõtteviisid olid enamuses mulle tuttavad, siis Eker esitas neid ikkagi nö omas mahlas, mis pani minu jaoks hoopis uued mõtted liikuma ning tekitas uusi seoseid.

Kõiki Ekeri mõtteid ma siin ümberkirjutama ei hakka. Seda on päris hästi tehtud lehel Inspiratsioon.ee ning Tee õnne poole. Seega võid huvi korral sealt vaadata. Või lugeda ise raamatust "Miljonäri mõtteviisi saladused".

Vaata juba homme minu youtube kanalilt videot sellest, mida ma sellest raamatust veel leidsin.

Väljakutse "Kuidas ma 100 raamatu lugemisega külluseni jõuan" raames on mul nüüdseks loetud 18 raamatut. Ise samal ajal külluse teemal kirjutatud üks raamat ("Rikaste inimeste 30 harjumust") ning juturaamatutest olen sel teemal mõtted kirja pannud romantilisse lühiromaani "Naine, kes ei nuta, saab rikkaks" (hmm, huvitav küll, milleni selline pealkiri võiks viia...?).


Ausalt, mida rohkem ma külluse teema kohta uurin ning mida rohkem enda elus katsetan, seda põnevamaks see muutub! Jätkan katsetamist ja õppimist!


***
Olen kirjanik ja kirjastaja Heli Künnapas. Minu sulest on ilmunud 16 raamatut.
Heli Kirjastuse lõin algul vaid enda teoste kirjastamiseks, kuid nüüd ilmuvad minu kaudu ka mitmete teiste kirjanike teosed. Kogu valikuga saad tutvuda mu kirjastuse e-poes siin!
Kui tahad minu tegemistega kursis olla, siis tule FBs Heli Künnapase loomingu või Heli Kirjastuse sõbraks.
Osaliselt saad mu raamatuid kuulata Heli Kirjastuse youtube´i kanalilt. 

Kommentaare ei ole: